تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار فراخوان سوگواره تصوير عاشقان حسيني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۷ب.ظ)
انتشار فراخوان سوگواره تصوير عاشقان حسيني فراخوان سوگواره تصوير عاشقان حسيني با موضوع عکس‌هاي دسته‌جمعي هيأت‌هاي عزاداري سيدالشهدا (ع) و تصاوير قديمي مجموعه‌داران از دسته‌هاي حسيني منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين سوگواره در دو بخش ويژه عکس‌هاي قديمي موجود نزد مجموعه‌داران و صاحبان عکس‌ها و عکس‌هاي دسته‌جمعي اهالي يک هيأت به همراه ارکان هيأت برگزار مي‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در سوگواره تصوير عاشقان حسيني مي‌توانند تصاوير خود را تا 24 آبان به نشاني دبيرخانه واقع در ميدان هفت تير، ابتداي خيابان بهار شيراز، نبش ميدان بهار شيراز، موزه عکسخانه شهر ارسال کنند. آثار دريافتي از اول آذر داوري و 10 آذرماه ضمن برپايي نمايشگاه آثار برتر، از برگزيدگان تجليل مي‌شود.
در بخش عکس‌هاي قديمي 40 اثر انتخاب و از تمام صاحبان عکس‌هاي قديمي با اهداي لوح و هديه نقدي تقدير خواهد شد. در بخش عکس‌هاي يادگاري از 10 عکاس برگزيده با اهداي کمک‌هزينه حج عمره، سفر زيارتي کربلاي معلي، سفر به مشهد مقدس و هداياي نقدي تقدير مي‌شود.
نگاه زيبايي‌شناسانه، توجه به هويت و باورهاي ديني، آموزه‌هاي مذهبي و مفاهيم اخلاقي، رعايت سنت‌هاي حاکم بر خيمه عزاداري، ترويج سبک زندگي ايراني اسلامي و رفتارسازي و الگوسازي مناسب از جمله شاخص‌هاي داوري آثار در سوگواره تصوير عاشقان حسيني است.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بيشتر و شرکت در اين سوگواره مي‌توانند به سايت به نشاني www.iranphotomuseum.com و رسانه خبري سازمان فرهنگي-هنري شهرداري تهران fhnews.ir مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن