تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراجعه بیش از 2 میلیون بیمه شده به مراکز درمانی طرف قرار داد تأمین اجتماعی قم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مراجعه بیش از 2 میلیون بیمه شده به مراکز درمانی طرف قرار داد تأمین اجتماعی قم
مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: در 6 ماه اول سال جاری بیش از 2 میلیون و 680 بیمه شده به مراکز درمانی طرف قرار داد تأمین اجتماعی قم مراجعه کرده اند.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر داود علیمحمدی با بیان این خبر، اظهار داشت: در 6 ماه اول سال 93 بیش از 528 میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان مراجعه کننده به مراکز طرف قرار داد مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم هزینه شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 55 درصد رشد داشته است.

وی گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم در بخش خدمات ویژه و خاص به بیماران خاص، ام اس، شیمی درمانی، رادیوتراپی، دیالیز، پیوند کلیه، کبد، آی سی یو و ان آی سی یو تحت پوشش، در 6 ماه اول سال جاری بیش از 12 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم افزود: پوشش خدمات به بیماران صعب العلاج توسط سازمان تأمین اجتماعی افزایش قابل توجهی داشته است و درمان قم در این زمینه در 6 ماه اول سال جاری با رشد 393 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال 92 گام بلندی در ارایه خدمات درمانی به این بیماران برداشته است.

وی اظهار داشت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم با 806 مرکز درمانی طرف قرارداد در بخش درمان غیر مستقیم و با یک بیمارستان و 3 مرکز ملکی در بخش درمان غیر مستقیم به بیمه شدگان تمین اجتماعی در این استان خدمات درمانی ارایه می کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن