تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803285824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت فیلمسازان برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رقابت فیلمسازان برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر
با نزدیک شدن به سی و سومین جشنواره فیلم فجر، فیلمسازان کشورمان برای حضور این رویداد مهم سینمایی کشور به رقابت می‌پردازند.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، اکثر فیلمسازان این روزها‌، درگیر ساخت پروژه های سینمایی خود هستند و سعی دارند تا برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های خود را آماده اکران کنند.

می‌توان گفت: این درگیری فیلمسازان‌ برای ساخت اثر سینمایی برای سینما خوشایند است و در این گزارش نگاهی کوتاه به روند تولید پروژه های سینمایی می‌اندازیم.
 
 فیلم سینمایی "چاقی" که اولین فیلم بلند "راما قویدل" حساب می‌شود، اول آبان فیلمبرداری خود را شروع کرد و روایتی از یک انتخاب است که بازیگران اصلی آن علی مصفا ،لادن مستوفی ، حمید فرخ‌ نژاد، مهسا کرامتی هستند.
 
فیلم سینمایی "روباه" که درباره ترور دانشمندان هسته‌ای است جدیدترین فیلم بهروز افخمی است که محمد پیر هادی تهیه کنندگی آن  را بر عهده دارد؛ در این فیلم محسن تنابنده، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی، ساعد سهیلی، جلال فاطمی و سام کبودوند‌ به ایفای نقش می‌پردازند.
 
 فیلم سینمایی" پدر آن دیگری" جدیدترین‌ اثر" سید الله صمدی" است ؛ که به  زودی کلید می‌خورد و با بازی هنگامه قاضیانی، حسین یاری، اکبر عبدی، فریده سپاه منصور، بنفشه‌ صمدی، سعید کریمی، جمشید مشایخی و ثریا قاسمی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود.
 
 "حکایت عاشقی"  این روزها آخرین مراحل فیلم برداری خود را پشت سر می گذارد. حکایت عاشقی اولین فیلم بلند "احمد رمضان زاده" است که مسعود جعفری جوزانی هم تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و داستان آن  در مورد قصه عشق یک خبرنگار ایرانی به یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه است. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به بهرام رادان قطب الدین صادقی و بهمن زرین پور اشاره کرد.
 
"ایران برگر" تازه ترین اثر سینمایی "مسعود جعفری جوزانی"  در روستای  کیگا به پایان رسید و در حال حاضر گروه در حال فیلم برداری در تهران هستند و مهدی حسینی وند به طور همزمان این فیلم سینمایی را تدوین می‌کند تا در سی و سومین جشنواره فیلم فجر اکران شود. داستان این فیلم درباره فتح‌ اله خان، داراله خان‌است که برای پیروز شدن در انتخابات شوراها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
 بازیگران اصلی فیلم سینمایی "ایران برگر" علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران فر، حمید گودرزی، هادی کاظمی، سحر جعفری‌ جوزانی‌ و گوهر خیر اندیش‌ هستند.
 
 فیلم سینمایی" آدم باش" به کارگردانی "مجید جوانمرد" مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد و حضور اکبر عبدی و نیوشا ضعیفی‌ در این فیلم قطعی شده است . اکبر عبدی با گریمی متفاوت در این فیلم حضور خواهد داشت.
 
 فیلم‌ سینمایی "نزدیکتر" که اولین فیلم‌ سینمایی "مصطفی احمدی" است، اولین همکاری مشترک پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی، محسوب می‌شود و داستان خانواده‌ای است که دوباره بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند.

 گفتنی است: نازنین فراهانی، محمد عرابی، شیرین یزدان بخش، فراز مدیری و ستاره اسکندری از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 
"خنده‌های آتوسا" پروژه تازه "علیرضا زیر" است تا این لحظه حضور باران کوثری در آن قطعی شده است و در سی و سومین جشنواره فیلم اکران می‌شود.
 
 گفتنی است: تمام داستان خنده‌های آتوسا در قطاری که از تهران به سوی استانبول در حرکت است اتفاق می‌افتد.

 در فیلم "وقت داریم حالا" و" استراحت مطلق"، عبدالرضا کاهانی هم در انتظار پروانه نمایش هستند و به گفته سعید خانی مجری طرح آن به محض دریافت پروانه نمایش، سریعا برای اکران عمومی فیلم برنامه ریزی می‌کنند.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن