تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820598771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش هواپیماهای مسافربری را سرنگون می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


روزنامه آلمانی:
داعش هواپیماهای مسافربری را سرنگون می‌کند
سرویس های اطلاعاتی آلمان بر این باور هستند که داعش در شمال عراق به موشک هایی دست یافته که با آنها می تواند هواپیماهای مسافربری را سرنگون کند.



به این مطلب امتیاز دهید



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، سرویس های اطلاعاتی آلمان بر این باور هستند که داعش در شمال عراق به موشک هایی دست یافته که با آنها می تواند هواپیماهای مسافربری را سرنگون کند.
    بر  اساس گزارش روزنامه آلمانی "بیلد ام سونتاگ" (BildamSvntag) سرویس های اطلاعاتی این کشور در جلسه سری هفته گذشته نگرانی خود را درباره موشک های در دست داعش، به نمایندگان پارلمان آلمان رساندند.
    این روزنامه آلمانی می‌گوید: «داعش به دستگاههای موشک انداز از انبار مهمات ارتش سوریه دست یافته است. ساخت  برخی از این موشک اندازها به دهه هفتاد برمی گردد و برخی دیگر جدید و پیشرفته تر هستند.»  
بر اساس این گزارش موشک های دوش پرتاب "مانبادس" که در اختیار داعش قرار دارند ، ساخت روسیه هستند اما در کشورهای بلغارستان و چین نیز ساخته شده است.  

این روزنامه آلمانی افزود :«گفتنی است که گروه داعش، بیشترین سلاح خود را از انبارهای مهمات ارتش سوریه و عراق تامین کرده است.»
        104  




۰۵/۰۸/۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن