تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از آلبوم عکس غواصان لشگر 31 عاشورا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۱۹ب.ظ)
رونمايي از آلبوم عکس غواصان لشگر 31 عاشورا فرمانده سپاه عاشورا در مراسم رو نمايي از آلبوم عکس غواصان لشگر 31 عاشورا، گفت: زنده نگه داشتن ياد شهدا خوشايند دشمنان نيست؛ زيرا وسيله تقرب به فرهنگ علوي و عاشورايي است.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم رونمايي از آلبوم عکس غواصان لشگر 31 عاشورا در 8سال دفاع مقدس با حضور خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر، رزمندگان و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و مسوولان استاني در تالار پتروشيمي تبريز برگزار و از خانواده هاي معظم شهداي غواص يوسفي منير، احمد مهدوي، حسين محمديان، حسين کربلايي و سيد داوود علوي و تني چند از رزمندگان و جانبازان غواص تجليل شد.
سردار غلامسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشورا، در اين آيين، گفت: زنده نگه داشتن ياد شهدا خوشايند دشمنان نيست؛ زيرا وسيله تقرب به فرهنگ علوي و عاشورايي است. برخي ايراد مي گيرند که تا چه زماني مي خواهيد از هشت سال دفاع مقدس خاطره بگوييد؛ خطاب به اين دوستان عرض مي کنم ما هرگز نخواهيم گذاشت نام و سيره شهدايمان به فراموشي سپرده شود.
سردار کريميان فرهنگ مطلق حاکم بر تمامي صحنه هاي دفاع مقدس را فرهنگ عاشورايي برشمرده و متذکر شد: جنس دفاع مقدس ايران و نبرد رزمندگان غيور از جنس قيام حضرت اباعبدلله حسين (ع) و رزم يارانشان بوده است و بر همين اساس تا زماني که نام و ياد امام حسين (ع) و شهداي عاشورا در تاريخ مي درخشد، شهداي ما نيز در يادها مانده و فراموش نخواهند شد.
فرمانده سپاه عاشورا اذعان کرد: عرفان، ايثار و شجاعت رزمندگان و شهدايمان را سينه به سينه انتقال خواهيم داد و نسل هاي آينده را از آنچه در نبردي نابرابر روي داده، آگاه خواهيم ساخت.
وي افزود: رسالت حسيني و جهادي رزمندگان و شهدا در ميدان نبرد حق عليه باطل در هشت سال به وقوع پيوسته و امروز رسالت زينبي ما رساندن پيام خون شهدا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن