تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798607308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه طراحی پوستر عاشورایی برپا می‌شود/ افتتاح دو نمایشگاه نقاشی وعکس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی چند خبر از هنرهای تجسمی
کارگاه طراحی پوستر عاشورایی برپا می‌شود/ افتتاح دو نمایشگاه نقاشی وعکس
برپایی نمایشگاه طبیعت پاییزی در گالری شکوه، برپایی کارگاه طراحی پوستر عاشورایی در فرهنگسرای مترو و برپایی نمایشگاه «پرسه» در فرهنگسرای نیاوران از جمله اخبار هنرهای تجسمی امروز چهارشنبه 30 مهرماه است.



به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه نقاشی های آبرنگ مهدی رضاییان عصر جمعه دوم آبان ماه 93 در گالری شکوه برپا می شود. 
 
رضاییان در این نمایشگاه 33 اثر آبرنگ با ابعاد مختلف به تماشا  می گذارد، او در این آثار بافت روستای ماسوله، مناظر اطراف آن و طبیعت روستاهای اطراف شهر مشهد را بر روی کاغذ آبرنگ نقاشی کرده است.
 
وی برای به تصویر کشیدن مناظر مختلف، در دل طبیعت رفته  و ابتدا آن را با ابعاد کوچک کار کرده و سپس بر روی کاغذ هایی با ابعاد بزرگ انتقال داده است.
 
آثار رضاییان تلفیقی از سبک رئال و امپرسیونیسم است. او در بعضی آثار به صورت دقیق کار کرده و در بعضی دیگر مناظر مورد نظرش را آزادانه در تابلوهایش انعکاس داده است ، هنرمند در این آثار که بیشتر طبیعت  پاییزی است  از تکنیک خیس در خیس بهره گرفته، به این صورت که هیچ برشی در کار وجود ندارد و آنها را به صورت آنی کار کرده است. 
 
مهدی رضاییان متولد 1336 است. او 42 سال است که به صورت حرفه ای نقاشی می کند و تا کنون در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی در ایران و آمریکا شرکت داشته است. 
 
این نمایشگاه تا 6 آبان ماه در گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری ، پلاک  19 دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه ( به غیر از تعطیلات رسمی و پنجشنبه ها) از ساعت  4  تا 8  عصر از این آثار دیدن کنند.
                                                                       
کارگاه طراحی پوستر عاشورایی در ایستگاه مترو
 
فرهنگسرای مترو با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو به مناسبت فرا رسیدن دهه محرم «کارگاه طراحی پوستر عاشورایی» را با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت برگزار می کند.
 
این کارگاه به منظور بهره‎مندی از خلاقیت و ایده‎های جدید و نیز مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک در فرهنگ سازی و معرفی فرهنگ عاشورایی برگزار خواهد شد. 
 
در این کارگاه در خصوص قالب پوستر، تصویر در پوستر، تایپوگرافی و ایده پردازی بحث و تبادل نظر خواهد شد و شرکت کنندگان با توجه به سرفصل‎های مدنظر به طراحی پوستر زیر نظر  بشیری مدرس کارگاه می پردازند و از آثار خلق شده در این کارگاه، نمایشگاهی در ایام محرم درایستگاه های مترو برپا خواهد شد.
 
کلیه طراحان گرافیک، دانشجویان و علاقمندان به هنر طراحی پوستر می توانند در این کارگاه یک روزه که از ساعت 11 تا 18 روز پنجشنبه 1 آبان ماه در نگارخانه شهدا واقع در استگاه متروی شهدا برگزار می شود، شرکت کنند.
 
افتتاح نمايشگاه «پرسه » در فرهنگسرای نیاوران
 
نمايشگاه  عکس های  نازنین ازدیاری با عنوان «پرسه» عصر جمعه 2 آبان ماه در «گالری شماره دو» فرهنگسراي نياوران گشايش مي يابد.
 
نازنین ازدیاری در خلق اين آثار سعي در به تصویر کشیدن  جزئیات و موقعیت هایی داشته   که کمتر به چشم می آیند و مخاطب را به تفکر وا می دارد. وی که علاقه مند به عکاسی از سوژه های اجتماعی  است، نزدیک بودن فضای عکس ها به مجموعه نیاوران را دلیل انتخاب این فرهنگسرا عنوان کرده است.
 
ازدیاری  در اين نمايشگاه 27 اثر را در ابعاد 30 در 45 به تماشاي عموم مي گذارد. این عکاس متولد سال 1350 در تهران است و  یادگیری  هنر عکاسی را از اوایل دهه 80 در فرانسه و کانادا شروع کرده است و اولین نمایشگاه انفرادی خود را در پاریس در سال 1385 برگزار کرد. وی  بعد از آن چندین نمایشگاه انفرادی را در این کشور برگزار کرد و حالا نخستین نمایشگاه انفرادی خودش در ایران را برگزار می کند.
 
نمايشگاه  عکس نازنین ازدیاری  تا تاريخ 9 آبان  ماه در فرهنگسراي نياوران داير است و علاقه مندان مي توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 از اين آثار در گالری شماره دو فرهنگسرا واقع در انتهاي خيابان پاسداران، رو به روي پارك نياوران، فرهنگسراي نياوران ديدن کنند.
 
معماری برج آزادی تحسین چینی ها را برانگیخت
 
در دیدار انجمن دوستی ایران و چین و جمعی از فعالان اقتصادی و فرهنگی چین از برج آزادی، رئیس هیئت چینی، معماری برج آزادی را چکیده ای از معماری ایرانی و اسلامی دانست و گفت: ما در چین، ایران را با نماد آزادی می شناسیم.
 
در دیدار هیئت چینی از برج آزادی همچنین توافقات اولیه بین انجمن دوستی ایران و چین و مدیریت مجموعه آزادی برای برپایی هفته های فرهنگی آن کشور در ایران و سایر تعاملات فرهنگی صورت گرفت. 
 
 
 
 
 
 
 



۱۳۹۳/۷/۳۰ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن