تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

١٠ اختراع و طرح صنعتي در فهرست عرضه بازار دارايي فکري فرابورس درج شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۷ب.ظ)
١٠ اختراع و طرح صنعتي در فهرست عرضه بازار دارايي فکري فرابورس درج شد مديرعامل فرابورس ايران از درج 10 اختراع و طرح صنعتي قابل واگذاري در فهرست عرضه بازار دارايي فکري فرابورس ايران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، امير هاموني با اعلام اين خبر به نحوه انتخاب و بررسي دارايي‌هاي فکري ارايه شده براي عرضه در بازار دارايي فکري اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسي‌هاي صورت گرفته، از ميان تعداد بيش از 50 درخواست ارائه شده به فرابورس ايران براي حضور در بازار دارايي فکري، تعداد 10 اختراع و طرح صنعتي در فهرست عرضه بازار دارايي فکري فرابورس ايران درج شد.
به گفته وي اين دارايي‌هاي فکري در زمينه‌هاي پزشکي، تجهيزات خودرو، سيم و کابل، سامانه‌هاي هوشمند تشخيص مختصات اشيا و مسير حرکت آنها، ورزشي، راهسازي، کشاورزي، ليزر و مهندسي است که پس از احراز اصالت توسط مرجع ثبت و دريافت تأييديه فني از پارک فناوري پرديس به منظور آغاز فرآيند مذاکره در خصوص واگذاري دارايي فکري و يا جذب سرمايه‌گذار براي تجاري‌سازي طرح‌ها و اختراعات درج شده است.
هاموني از متقاضيان خريد و يا مشارکت در تجاري‌سازي اختراعات و طرح‌هاي صنعتي درج شده در فهرست عرضه فرابورس خواست تا با مراجعه به سايت رسمي فرابورس ايران در بخش فهرست عرضه بازار دارايي فکري، ضمن دريافت اطلاعات مربوط به طرح‌هاي صنعتي و اختراعات قابل واگذاري، نسبت به ارسال مشخصات و اطلاعات تماس خود جهت شرکت در جلسه معارفه استانداردي که با کمک فرابورس و توسط مشاور سرمايه گذار، شرکت تامين سرمايه و يا کارگزار عرضه کننده براي هر يک از طرح‌ها و اختراعات مذکور برگزار مي شود، اقدام کنند.
وي در پايان با بيان اينکه فرابورس ايران در حال حاضر به دنبال تسهيل فرآيند تجاري‌سازي اختراعات و دارايي‌هاي فکري است، خاطرنشان ساخت: با توجه به درخواست‌هاي متعدد و متنوع ارائه شده از جانب جامعه مخترعين و سرمايه‌گذاران کشور و با همکاري سازمان بورس و ضمن دريافت نظرات فعالان و نخبگان حوزه فناوري کشور در حال پايش مقررات و دستورالعمل‌هاي بازار مذکور جهت توسعه کيفي و کمي بازار دارايي فکري کشور هستيم که در روزهاي آينده شاهد ابلاغ دستورالعمل جديد اين بازار با رويکرد تسهيل فرآيند تجاري‌سازي اختراعات و دارايي‌هاي فکري خواهيم بود.
بر اساس اين گزارش در فهرست عرضه بازار دارايي فکري فرابورس ايران هم اکنون تامين سرمايه آرمان با اختراع «سوند نلاتون کاف دار»، تامين سرمايه لوتوس پارسيان با 2 اختراع «توليد سيم‌هاي افشان آلومينيومي با انعطاف پذيري بالا» و « تردميل آبي با مکانيزم جابه‌جا کننده کاربر به درون محفظه آب و سيستم تنظيم ارتفاع آب محفظه و کاهنده نيروي وزن اعمال شده کاربر روي پاها»، کارگزاري سهم آشنا با طرح صنعتي «باربند نرم خودرو»، تامين سرمايه آرمان با اختراع «سامانه هوشمند تشخيص 6 مختصات همزمان بر مبناي فناوري شبکه امواج نوري نامرئي»، کارگزاري حافظ با اختراع «دستگاه فيزيوتراپي - ورزشي با قابليت نصب بر روي مبلمان و صندلي»، کارگزاري بانک ملت با 2 اختراع «توليد افزودني اصلاح کننده خواص آسفالت (گوگاس)» و «استفاده از شناورهاي قطع و وصل آب جهت آبياري خودکار و جلوگيري از سرريز شدن مخازن آب» و شرکت مشاور سرمايه‌گذاري ارزش پرداز آريان نيز با 2 اختراع «دستگاه ليزرتگ» و «خط کش تو در تو» حضور دارند.
گفتني است؛ بازار دارايي فکري فرابورس ايران، يازدهم خرداد امسال با همکاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و سازمان بورس و اوراق بهادار همزمان با واگذاري نخستين اختراع افتتاح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن