تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815147968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل تهدید به اسید پاشی در تهران دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عامل تهدید به اسید پاشی در تهران دستگیر شد
رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل تهدید به اسید پاشی آموزشگاه های غرب تهران خبرداد.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین ساجدی نیا" ظهر امروز در گفتگو با اصحاب رسانه در خصوص دستگیری فردی که آموزشگاه هایی را در غرب تهران تهدید به اسیدپاشی کرده بود، اظهارداشت: طی 48 ساعت گذشته مسئولان چند آموزشگاه در غرب تهران به پلیس پایتخت مراجعه و اعلام داشتند که از سوی فردی ناشناس به صورت تلفنی مورد تهدید به اسید پاشی قرار گرفته اند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. 

ساجدی نیا افزود:با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس تهران بزرگ با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند این فرد را شب گذشته هنگامی که از باجه تلفن عمومی در حال ارسال پیام تهدید آمیز بود، شناسایی و دستگیر کنند. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این متهم در بازجویی های انجام شده، انگیزه و علت اصلی این کار را تحت تاثیر قرار گرفتن شبکه های ماهواره ای برشمرده است. 

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از مزاحمان تلفنی که ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام موارد اسید پاشی کرده اند شناسایی و بازداشت شده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به این موضوع که متهم در حال حاضر تحت بازجویی است، گفت:"پلیس با مخلان نظم و امنیت شهروندان برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.  
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن