تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798708707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی وظایف پدافند غیرعامل هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی: فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی وظایف پدافند غیرعامل هستند خبرگزاری پانا: مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی را از وظایف پدافند غیرعامل برشمرد.
۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان ساعت 07:37



به گزارش خبرگزاری پانا،احمد جهانسری در جمع خبرنگاران با بیان این که ساختار پدافند غیر عامل در استان از 11 کارگروه، 3 قرارگاه و یک شورا تشکیل شده است، اظهار داشت:دفاع سایبری، زیستی و هسته ای سه قرارگاه پدافند غیرعامل هستند.
وی با بیان این که امروزه 80 در صد کارهادر فضای مجازی صورت می گیرد، اظهار داشت:کار در این فضابه صورت یک عادت درآمده ولی متاسفانه به آموزش های لازم در این خصوص توجهی نشده است و وقتی آموزش در این زمینه برای آگاهی استفاده کنندگان نباشد با آسیب هایی همراه خواهد بود.
وی با تاکید بر آموزش و آگاهی کاربران فضای سایبری، افزود:رصد تهیدها و یادآوری و گوشزد کردن آن به جامعه برای کاربران فضای مجازی برعهده پدافند غیر عامل است.
مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی با بیان این که ما با استفاده از تکنولوژی روز مخالف نیستیم، اظهار داشت:هدف اداره پدافند غیر عامل ،فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی در این زمینه است تا کاربران ضمن استفاده از تکنولوژی های روز با خطراتی که در کار با این فضا وجود دارد آشنا شوند تا آسیب های ناشی از خطرات کار در فضای سایبری به حداقل برسد.
جهانسری تصریح کرد:در اختیار گذاشتن رمز کارت در اختیار فروشندگان در پایانه های فروش از جمله تهدیداتی است که به یک عادت در میان مردم تبدیل شده و در این خصوص و عواقب ناشی از آن باید آگاه سازی شود.
این مقام مسئول پدافند غیرعامل در حوزه زیستی را از ضروریات زندگی سالم دانست و افزود:مردم کشور ما باید در خصوص کالاها و مواد مصرفی خود حساسیت بیشتری داشته باشند و از سلامتی کامل
آنها اطمینان حاصل نمایند.
وی تصریح کرد: در این خصوص مبادی اصلی واردات در کشور کنترل می شود و لی متاسفانه هیج کنترلی رو مبادی غیر رسمی وجود ندارد.
جهانسری با بیان این که تمام پروژه‌های استان باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند، افزود:برای کاهش آسیب ها و مصون سازی ساختمان ها و تاسیسات مهم باید در ساخت و ساز ها پیوست 21 پدافند غیرعامل رعایت شود.
وی با اشاره به پخش تعششات هسته ای در سونامی چند سال پیش در کشور ژاپن اظهار داشت:این تجربه ما را بر آن داشته است تا در خصوص مصون سازی مراکز هسته ای در برابر آسیب های ناشی از حوادث طبعی هوشیار باشیم و تدابیر لازم در این زمینه را بیاندیشیم. مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی با اشاره به هفته پدافند غیر عامل، اظهار داشت: سوم تا هشتم آبان ماه هفته پدافند است که برنامه ها و عناوین مختلفی برای هر روز این هفته در نظر گرفته شده است .
جهانسری ادامه داد:روز شنبه با عنوان" تولید علم" و روزهای یک شنبه تا پنج شنبه به ترتیب عناوینی همچون مقاوم سازی استاندارد، کاهش آسیب پذیری فضای سایبری،بسیج مردمی و مشارکت و محافظت از سرمایه های ملی رابه خود اختصاص داده اند.
وی در بخش پایانی سخنان خود، مصون سازی، کاهش آسیب، شناسایی آسیب ها، شناسایی تهدیدات را از وظایف مهم پدافند غیر عامل برشمرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن