تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798407733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش آموزشی پدافند غیرعامل در یاسوج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد
همایش آموزشی پدافند غیرعامل در یاسوج برگزار شد
یاسوج – خبرگزاری مهر: همایش آموزشی پدافند غیرعامل با حضور 110 نفر از کارکنان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان ظهر شنبه در این همایش گفت: پدافند غیرعامل همواره مورد تاکید مسئولان اجرایی کشور بوده و جزو ضرورت های جامعه است. فتاح محمدی افزود: پدافند غیرعامل در افزایش اقتدار ملی و تقویت بنیه و ضریب امنیتی کشور بسیار تاثیرگذار است. وی بیان کرد: باید از ظرفیت ها و مفاهیم ناب الهی شامل آیات و روایات برای تبیین هر چه بیشتر نقش و جایگاه پدافند غیرعامل استفاده شود. محمدی اظهار داشت: تاکنون در این حوزه تلاش و اقدام چندانی انجام نشده است. معاون استاندار تصریح کرد: حضور کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی در اینگونه همایش ها تاثیر بسزایی در ارتقای آگاهی ها و توانمندی ها برای مدیریت مطلوبتر انواع بحران و تهدیدات دارد. وی اظهار داشت: باید پدافند غیر عامل را در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار ایجاد کنیم که به این وسیله بستر مناسبی را برای اراده حاکمیت و امنیت در جامعه و کشور فراهم خواهیم کرد. محمدی همچنین تاکید کرد: طرح ها و پروژه های عمرانی دستگاه های محتلف اجرایی این استان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری باشند. مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش مهمترین اهداف برگزاری آن را شامل ایجاد شرایط لازم برای نشان دادن واکنش مثبت و به موقع مردم و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در مقابل تغییرات و تهدیدها اعم از طبیعی و غیرطبیعی و ارتقای سطح آمادگی فکری، مهارتی و اجرایی نهادهای دولتی استان به منظور آمادگی دفاعی و برنامه ریزی شده در برابر تهدیدهای احتمالی اعلام کرد. محمود مومن نسب افزود: کهگیلویه و بویراحمد پس از تهران و خراسان رضوی سومین استان برگزار کننده این همایش در کشور در سال جاری است. وی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای هماهنگی و همکاری در زمینه پدافند غیرعامل تلاش، باور و اعتقاد همه جانبه ای داشته و تاکنون از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند. مومن نسب گفت: آموزش و اطلاع رسانی پیش نیاز مهمی در پیشبرد تمام امور به ویژه پدافند غیرعامل است و این موضوع در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی متولیان امر قرار دارد. وی بیان داشت:10 استاد از دانشگاه های تهران و دانشگاه امام حسین(ع) برای اجرای این همایش و دوره تربیت مربی به استان دعوت شده اند. استاد دانشگاه تهران و مدرس این همایش نیز گفت: در گذشته شیوه جنگ کشتن، تخریب کردن، اسارت گرفتن و تصرف کردن بود اما در حال حاضر این شیوه تغییر کرده و بی‌حس کردن، از کار انداختن، خلع سلاح کردن و تغییر دادن حکومت‌ها مدنظر است. حبیب الله سهامی افزود: شیوه جنگ اطلاعاتی، سلطه‌جویی، فرهنگی و سایبری است که ویژگی این جنگ داشتن قدرت تخریب بالا، هوشمندی، کنترل از راه دور، انهدام اهداف در عمق و سرعت و دقت عملیات است. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ پیشرفت‌های خوبی که در سال‌های اخیر در تمام زمینه‌ها داشته توانسته به وسیله پدافند غیر عامل آسیب‌پذیری تاسیسات هسته‌ای خود را کاهش دهد.


۱۳۹۳/۷/۲۶ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن