تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمینار آموزشی آشنایی با قوانین مالیاتی در یاسوج برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سمینار آموزشی "آشنایی با قوانین مالیاتی" در یاسوج برگزار می شود یاسوج - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: سمینار آموزشی یک روزه "آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی" 27 مهر امسال در یاسوج برگزار می شود.


جبار کیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران،این دوره اموزشی را برگزار می کند.
وی بیان کرد: در این سمینار مباحثی شامل کلیات و مفاهیم عمومی مالیات، حق تمبر، مالیات بر درآمد اجاره املاک، مالیات نقل و انتقال املاک و حق واگذاری محل، مالیات بر درآمد حقوق آموزش داده می شود.
کیانی اظهار کرد: مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی، هزینه های قابل قبول و استهلاک، معافیت های مالیاتی اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی خارجی، انحلال اشخاص حقوقی، آیین نامه مربوط به روش های نگهداری دفاتر، مالیات بر درآمد مشاغل و حق الوکاله از دیگر مباحث قابل ارایه در این سمینار است.
وی عنوان کرد: مالیات های تکلیفی، مالیات بر درآمد اتفاقی، دادرسی مالیاتی، مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی، آیین نامه های موضوع مواد 218، 219 و 181 قانون مالیاتهای مستقیم، مالیات بر ارزش افزوده از سایر موضوعاتی است که از سوی احمد آخوندی(از استادان برجسته موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران) که به شرکت کنندگان اموزش داده خواهد شد.
کیانی ابراز داشت: حضور در این سمینار آموزشی رایگان و برای عموم آزاد بوده و برای شرکت کنندگان گواهینامه معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران صادر می شود.
وی افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتاق بازرگانی یاسوج به نشانی yasoujccim.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 33227953-074 ، فکس 33234355-074 و ایمیل [email protected] تماس و ارتباط برقرار کنند.
دوره آموزشی "آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی" از ساعت 9 صبح تا 14 عصر در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی یاسوج واقع در بلوار آیت اله کاشانی (سالم آباد) برگزار می شود.
671/7533


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن