تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813242342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي(1):هرگزقصد تحريک کردن انريکه رانداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي(1):هرگزقصد تحريک کردن انريکه رانداشتم
فردا جدال حساس تيم هاي رئال مادريد و بارسلونا در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد. ديداري که چشم تمام فوتبالدوستان جهان بدان دوخته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، "کارلو آنچلوتی"، سرمربی رئال مادرید ساعتی پیش در نشست خبری ال کلاسیکو حاضر شد و به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ گفت.

قسمت اول این مصاحبه در زیر می آید:


بارسلونا

این تیم در این فصل، مربی جدیدی دارد و بازیکنان خوبی نیز به خدمت گرفته است.پس از یک فصل بدون جام، آنها باانگیزه تر از همیشه هستند.فلسفه بازی بارسا البته هیچ تغییری نکرده است. در این فصل آنها متنوع تر بازی می کنند و دفاع بهتری نیز دارند.

په په

او مشکلی ندارد و وضعیتش خوب است.مصدومیتی جزئی داشت که برطرف شد و فردا همراه راموس در خط دفاعی بازی خواهد کرد.

برتری در میانه میانه میدان

فکر نمی کنم که در این منطقه، برتری خاصی نسبت به بارسا داشته باشیم.آنها همیشه در این منطقه بازیکنان خوبی داشته اند.

شوخی در مورد تعویض شدن رونالدو مقابل لیورپول

قصد تحریک هیچکس را نداشتم.به لوئیس انریکه و تفکراتش احترام می گذارم.او همکار من است و اگر اینگونه برداشت شد که من قصد کنایه زدن به او را داشتم، اشتباه بوده و باید بگویم که هرگز چنین منظوری نداشتم.

ایجاد تحول در تیم

بله. نسبت به ابتدای فصل، تغییرات مثبتی داشته ایم. با برطرف کردن اشتباهات بازی با سوسیه داد و اتلتیکو مادرید و با تلاشی بیشتر، حالا توازن خوبی در تیم دیده می شود و متحد تر و هماهنگ تر بازی می کنیم.فردا هم یک آزمون سخت مقابل یک تیم قدرتمند پیش رو داریم.

بهترین بازی رئال از زمانیکه مربی این تیم شده اید ؟

نمی دانم . در مجموع از شرایط فعلی تیم خیلی راضی هستم.

لوئیس سوارز

این مشکل من نیست.به توانایی های او احترام می گذارم.چه او در زمین باشد چه نه، ایده بازی ما تغییری نمی کند.سوارز یک بازیکن فوق العاده است.اینکه او در لالیگا بازی خواهد کرد، می تواند خبر خوبی باشد.

مالکیت توپ

بارسا را می شناسیم و اتخاذ استراتژی تاکتیکی برای این بازی آسان است.ما با فلسفه خودمان بازی می کنیم. دفاع خوب، حمله خوب.برای پیروز شدن بر بارسا باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.

هماهنگ شدن خامس و ایسکو

مهم این است که توانایی های خود را در خدمت تیم بگذارند.هماهنگ شدن آنها و جافتادنشان در ایده های من، کار دشواری نبود. آنها می دانند که من دقیقا چه می خواهم و همان را انجام می دهند.ایسکو از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی است و با تلاشی مضاعف، حالا قدرت بیشتری هم پیدا کرده است.حضور او در تیم ملی اسپانیا نیز به ما کمک کرد چرا که اعتماد به نفس او بالاتر رفت. از خامس هم بسیار راضی هستم.در پستی بازی می کند که خودش و ما دوست داریم.مثل بازی با لیورپول، بازی خواهد کرد.





آنچلوتي (سرمربي)رئال مادريد


1393/08/02 15:25  تعداد بازدید: 2,639





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن