تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799175147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی کردن یا نکردنم در پرسپولیس دیگر مهم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازی کردن یا نکردنم در پرسپولیس دیگر مهم نیست
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در تیم‌های بزرگ فشار زیادی روی بازیکن وارد می‌کند اما کادر فنی ما می‌داند با حاشیه‌ها چطور برخورد کند.
به گزارش نامه نیوز ، سوشا مکانی در خصوص پیروزی پرسپولیس در اولین مرحله از جام حذفی، حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اعتراض بازیکنان پرسپولیس به تصمیمات کادر فنی و ... صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.


 قدم اول را در جام حذفی محکم برداشتید. در این باره صحبت کن.


ما اردوی خوبی را در جزیره کیش پشت سر گذاشتیم و امکانات و هوای خوب در این جزیره باعث شد تا کارمان را به خوبی انجام دهیم و ثمره آن را هم در بازی روز پنج‌شنبه دیدید که البته این فقط یک چشمه از اثرات این اردو بود و باید در نظر بگیرید که کمی خسته بودیم اما با این همه از نظر بدنی و تاکتیکی تا دقیقه 90 خوب بازی کردیم. در بازی با تیم بوشهری ساختار تیمی ما خوب بود و در دفاع و حمله دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردیم که فکر می‌کنم باز هم تیم ما جای پیشرفت دارد و باید این روند خوب را در لیگ برتر هم ادامه دهیم تا علاوه بر فوتبال زیبا 3 امتیازها را هم به دست بیاوریم.


البته فکر می‌کنم در بازی با تیم بوشهری تو بیکارترین بازیکن زمین بود!


خب این یک حسن است که دروازه‌بانی در بازی بیکار باشد و این بستگی به ساختار دفاعی ما دارد و دیدید که در مقابل تیم بنه‌گز بوشهر خوب بودیم اما باید همیشه و همیشه همین‌طور بازی کنیم تا مدافعین و دروازه‌بان کم‌کارترین بازیکنان باشند. من فکر می‌کنم که این یک حسن است و نشان می‌دهد که در اصول دفاعی خوب بودیم که این اتفاق افتاده. برای ما نباید فرق کند که حریف چه تیمی است چرا که همیشه باید دروازه پرسپولیس بسته بماند و در هر بازی تلاش کنیم تا ساختار خوبی از نظر دفاعی و حتی هجومی در زمین داشته باشیم.


جام حذفی برای پرسپولیس در اولویت است یا لیگ برتر.


به هر حال هر جامی در جایگاه خودش اهمیت دارد اما می‌دانید که شرایط لیگ برتر با جام حذفی فرق می‌کند و جام حذفی می‌تواند یک میانبر برای رسیدن به آسیا باشد چون با 6 - 5 بازی می‌توان قهرمان شد و به آسیا رسید اما در لیگ برتر باید 30 بازی انجام دهیم و این دو جام با هم شرایط متفاوتی دارند اما ما باید برای جنگیدن در هر دو جبهه مجهز باشیم هر چند که می‌دانم جایگاه ما در لیگ برتر در خور شأن نام پرسپولیس نیست و باید بیشتر تلاش کنیم تا در آخر سر جایگاهی در شأن نام پرسپولیس و هوادارانش به دست بیاوریم.


 با یکی در میان بازی کردن دروازه‌بانان پرسپولیس در هر بازی کنار آمده‌ای؟!


من دیگر به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط می‌خواهم خوب تمرین کنم تا آماده باشم چرا که کادر فنی از بازیکنان مؤثر تیمش به راحتی چشم‌پوشی نمی‌کند و وقتی بازیکنی تأثیرگذار است حتما به میدان خواهد رفت. آنقدر از اول فصل به این مسئله فکر کردم و تمرکزم را روی بازی کردن یا نکردن گذاشتم که خودم خسته شدم اما الان به این فکر می‌کنم که چه من باشم و چه نیلسون مهم موفقیت پرسپولیس است و اگر بازی نکنم دلیلی بر ضعف من نیست چرا که کادر فنی تعیین می‌کند چه کسی به میدان برود.


منتقدان پرسپولیس معتقدند این تیم از نظر بازیکن برای رقابت‌های آسیایی بسته نشده. خودت به عنوان یکی از بازیکنان این تیم چقدر با این حرف موافقی؟


اجازه بدهید اصلا با این حرف موافق نباشم چرا که پتانسیل بازیکنان ما بد نیست و می‌توانیم با تقویت در یکی دو پست تیم کاملی شویم. خوشبختانه هر کسی سر تمرینات ما می‌آید می‌بیند که کادر فنی هم با همه وجود تلاش می‌کند البته ما به همه نظرات احترام می‌گذاریم اما تمرکزمان روی کار خودمان است و مهم این خواهد بود که تمرکز ما از دست نرود و وقتی می‌بینیم اکثریت از ما راضی هستند باید همین روند را ادامه دهیم.


در بازی با کارگر بنه‌گز بوشهر دیدیم که عباس‌زاده پس از تعویض در حرکتی عجیب راهی رختکن شد و به نظر می‌رسد اعتراض به کادر فنی در این پرسپولیس اپیدمی شده!


این موضوع اپیدمی نشده اما به هر حال هر کسی مسئول رفتاری است که انجام می‌دهد و کسی نمی‌تواند پاسخگوی رفتار دیگران باشد اما شاید در آن صحنه مسئله‌ای بوده که او رفته و برگشته است. به هر حال گاهی شرایطی پیش می‌آید که بازیکن تحت فشار است و حرفی می‌زند یا کاری انجام می‌دهد که 10 دقیقه بعد از او بپرسید آن را رد کند و همه اینها به این دلیل است که بازیکنان تحت فشار هستند چرا که بازی در تیم‌های بزرگ واقعا سخت است و شاید شما در هر تیمی هر کاری هم بکنید دیده نشود اما در پرسپولیس یک پاس اشتباه باعث می‌شود میلیون‌ها انتقاد از بازیکن صورت بگیرد البته من معتقدم که کادر فنی تیم ما همه مسائل را به خوبی مدیریت می‌کند و اگر هم کسی کاری انجام داده با صحبت حل می‌شود اما چرا باید یک مسئله کوچک را بزرگ کنیم و بازیکن را از ریشه بزنیم. شما می‌خواهید بازیکن از ریشه زده شود؟!


 نه ما قصد نداریم بازیکن از ریشه زده شود اما باید جلوی بازیکن سالاری گرفته شود.


من خودم را جای سرمربی تیم نمی‌گذارم چرا که هیچ‌کس شبیه دیگری نیست و شاید اگر من هم مربی باشم برخوردم با حواشی به گونه‌ای دیگر باشد اما بحث کلی من این است که کادر فنی به خوبی همه مسائل را رصد می‌کند و روی آن مدیریت صورت می‌گیرد و اینکه با بازیکنان چگونه برخورد می‌شود در حیطه کار کادر فنی است اما این را بدانید که اگر کسی بخواهد حواشی را وارد مسائل فنی ما کند موفق نمی‌شود.


پرسپولیس این هفته دیدار مقابل سایپا در لیگ برتر را در پیش دارد. این بازی را چطور می‌بینی؟


شرایط خوبی داریم و روند رو به رشدی طی می‌کنیم و حس می‌کنم نه در این بازی بلکه تا نیم فصل با چند نتیجه خوب می‌توانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم البته سایپا هم تیم خوبی است اما ما محکوم به برد هستیم.


به عنوان سؤال آخر اگر روند چرخشی دروازه‌بان‌ها ادامه‌دار باشد در دربی تو دروازه‌بانی پرسپولیس خواهی بود. در این صورت اولین حضورت در دربی برایت مشکل نخواهد بود؟


من بازی‌های بزرگتر از دربی هم بازی کردم و شاید شرایط دربی برای یکسری از بازیکنان سخت باشد اما برای منی که 11 سال در لیگ برتر بازی کرده‌ام این دربی حساسیتی ندارد و شاید فقط حس هواداران است که برد می‌خواهند و این مسئله این بازی را حساس می‌کند اما برای من دربی حساسیتی ندارد و اگر کادر فنی صلاح دانست و مقابل استقلال من بازی کردم با همه وجود از دروازه‌ پرسپولیس حفاظت می‌کنم.


منبع: فارس


۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن