تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798258994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسنادی در رد توجیه سیاسی در خصوص نقش یک ضد انقلاب در بازی پرسپولیس - رئال مادرید +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اسنادی در رد توجیه سیاسی در خصوص نقش یک ضد انقلاب در بازی پرسپولیس - رئال مادرید +عکس
رئیس هیات مدیره پرسپولیس هرگونه اطلاعات در خصوص نقش یک فرد ضد انقلاب در هماهنگی های بازی با رئال مادرید را انکار کرد در حالی که به نظر می رسد واقعیت را نگفته است.
به گزارش نامه نیوز، امروز نشست خبری باشگاه پرسپولیس برگزار شد و حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه در خصوص دیدار با رئال مادرید به سوالات پاسخ داد.   محوریت نشست به نقش یک عنصر ضد انقلاب(جهانشاهی) در هماهنگی های بین دو باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید اختصاص داشت که سیاسی با قاطعیت تاکید کرد که شناختی از این فرد نداشته و او به هیچ عنوان رابط نبوده و فقط در دفتر پرس حضور داشته است.   سیاسی اشاره ای به این نکته که دلیل حضور جهانشاهی در دفتر پرس همزمان با حضور مدیران پرسپولیس چه بوده است، نکرد اما در حالی هر گونه اطلاعات از این فرد را انکار می کند که بحث دخالت وی برای برگزاری این بازی بحث جدیدی نیست.  

  زمانی که محمد رویانیان نخستین بار با مادریدی ها وارد مذاکره شد و رسانه ها از احتمال برگزاری بازی دوستانه با رئال خبر دادند، نقش جهانشاهی لو رفت.   همان زمان جهانشاهی در شبکه های اجتماعی از نقش خود برای برگزاری این بازی خبر داد: «لازم مي دانم به اطلاع جامعه ورزش دوستمان برسانم كه از باشگاه رئال مادريد خواسته‌ام تا در پاسداشت صلح و دوستى، براى يک بازى دوستانه به ايران بروند و آن‌ها نيز پذيرفته‌اند تا مهمان كشور عزيزمان باشند.»   جهانشاهی همچنین نامه ای منتسب به پرس منتشر کرد که صراحتا در آن نامه از وی به عنوان رابط نام برده شده بود و متن نامه را نیز در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.    :«مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس جناب آقای محمد رویانیان نامه شما را دریافت کردم و از سخنان همراه با محبت و تحسین شما درباره باشگاه رئال مادرید تشکر می‌کنم. در رابطه با پیشنهاد شما برای انجام بازی دوستانه بین رئال مادرید و پرسپولیس، همانطور که به آقای امیرحسین جهانشاهی هم گفتم، بسیار خوشحال می‌شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط انجام این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه‌های تیم رئال مادرید گنجانده شود. در همین رابطه به آقای جهانشاهی که از باشگاه رئال مادرید خواسته است تا در ایران بازی کند و دعوتنامه شما را نیز ارسال کرده، مراتب هماهنگی و پیشرفت کار را اطلاع خواهیم داد. با احترام /فلورنتینو پرز»

 

در حالی که متن نامه اصلی نیز منتشر شده و اخبار زیادی در خصوص ارتباط این عنصر ضد انقلاب با این بازی در رسانه های مختلف انتشار یافت اکنون مقامات پرسپولیس اعلام می کنند که هیچ شناختی از این فرد نداشته و در دفتر پرس با وی آشنا شده اند!  

   جهانشاهی فردی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران فعالیت های زیادی در راستای براندازی نظام داشت و حتی در یک مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا حاضر به انجام ترور و بمب گذاری در ایران است، اعلام کرد برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی از هر شیوه ای استفاده خواهم کرد.   با توجه به اتفاقات رخ داده برگزاری این بازی با ابهام مواجه شده و مجلس شورای اسلامی نیز از پیگیری نقش این فرد در بازی پرسپولیس و رئال مادرید خبر داده است.



۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن