تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803620311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سارق اخاذ تحت عنوان مأمور با 200 فقره اخاذي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۴۵ب.ظ)
دستگيري سارق اخاذ تحت عنوان مأمور با 200 فقره اخاذي سارق فيوجي که با استفاده از خودروهاي سواري پژو 405 و 206 و پوشيدن لباس نيروي انتظامي با متوقف کردن راننده هاي وانت هاي نيسان، پيکان و کاميون و معرفي خود به عنوان مأمور از آنان اخاذي مي کرد پس از دستگيري توسط پليس غرب استان تهران به 200 فقره اخاذي اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار ناصر اصلاني از دستگيري سارق اخاذ تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: برابر گزارش هاي متعدد رسيده از يگان هاي تابعه شهريار و شهرستان ها همجوار مبني بر اينکه از اوايل سال جاري 3 نفر ناشناس با انواع خودروهاي سواري از قبيل پژو 405 و 206 و غيره با پوشيدن لباس نيروي انتظامي با درجه ستوان دومي و بي سيم قلابي در محدوده غرب استان تهران اقدام به متوقف کردن رانندگان وانت هاي نيسان، پيکان و کاميون کرده و خود را مأمور نيروي انتظامي معرفي و پس از بازرسي رانندگان و دريافت پول فرار مي کردند، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
رئيس پليس غرب استان تهران با اشاره به آغاز تحقيقات پليس گفت: در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد سارقان در سرقت ها از پلاک هاي مسروقه و نصب آن بر روي خودرو استفاده مي کردند که پس از وصول پرونده ها و انجام تحقيقات تکميلي و جمع بندي اطلاعات و چهره نگاري از سارقان توسط مالباختگان، مشخصات ظاهري آنها و نوع خودروهاي مورد استفاده در اختيار واحدهاي گشتي قرار گرفت.
سردار اصلاني افزود: با افزايش گشت هاي انتظامي، سرانجام ساعت 9شب گذشته اکيپي از مأموران گشت يگان امداد خودرويي سارقان را در حال متوقف کردن راننده يک دستگاه خودروي وانت در کمربندي شهريار به سمت شهر قدس مشاهده و خودروي 206 نقره اي با سه نفر سرنشين به محض مشاهده گشت فرار کرد و پس از تعقيب و گريز کوتاه و تيراندازي هوايي، به علت سرعت زياد، خودروي سارقان از کنترل خارج و تصادف کرده و سارقان به صورت پياده در تاريکي شب در بيابان هاي اطراف متواري مي شوند که با تلاش مأموران و گشت هاي کمکي يکي از سارقان به نام م.ع از فيوج دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: در تحقيقات انجام شده از سارق اخاذ دستگير شده وي به 200 فقره اخاذي تحت عنوان مأمور نيروي انتظامي با همدستي دو نفر ديگر از طايفه فيوج در تهران بزرگ و غرب استان تهران اعتراف کرد و تاکنون تعداد زيادي از مالباختگان در شهرستان شهريار و شهرستان هاي حومه تهران بزرگ موفق به شناسايي فرد اخاذ شدند.
به گفته وي با توجه به تعدد وقوع جرم در استان هاي همجوار، متهم و همدستانش در اجراي دستور بازپرس شعبه 8 دادسراي شهريار، تصوير متهم بدون پوشش در رسانه هاي کثيرالانتشار چاپ مي شود تا با شناسايي مالباختگان، جهت طرح شکايت به پليس آگاهي غرب استان تهران واقع در شهريار مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن