تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي آسفالت محوطه مجتمع زائرسراي ميقات الرضا (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۴۴ب.ظ)
در محور قديم مشهد-باغچه انجام شد؛ اجراي آسفالت محوطه مجتمع زائرسراي ميقات الرضا (ع) مسوول نمايندگي راه و شهرسازي احمد آباد از اجراي آسفالت محوطه مجتمع زائرسراي ميقات الرضا (ع) در محور قديم مشهد-باغچه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين خيرخواه با اشاره به اينكه سفر فقط طي كردن طول مسير نيست، بلكه استفاده و لذت از امكانات رفاهي و زيبايي‌هاي بين راه مي‌تواند تأثير بسزايي در ايمني سفر در طول مسير داشته باشد، گفت: به منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به مسافران و ايمني سفر اين نمايندگي با امكانات موجود در حد توان نسبت به آسفالت و مناسب سازي مجتمع‌هاي بين راهي اقدام مي‌نمايد.
وي با بيان اينكه مجتمع اقامتي ميقات الرضا (ع) در محور قديم مشهد-باغچه واقع است و هر ساله جمعيت كثيري از كاروان‌هاي پياده زائرين و مسافرين از اين محور عبور مي‌كنند، افزود: براي آسفالت محوطه اين زائر سرا به ميزان 2900 متر مربع تسطيح و كوبيده، 100 متر مكعب خاكريزي و همچنين 270 تن آسفالت گرم و 2900 كيلوگرم قير مصرف شده است.
مسوول نمايندگي راه و شهرسازي احمد آباد يادآور شد: اين نمايندگي در طول سال به طور مستمر در همه‌ محورها حضور فعال داشته، و طرح ايمني محورها را در دستور كار خود قرار داده است و سعي بر آن دارد با برنامه‌ريزي‌هاي درازمدت و كوتاه مدت با اجراي پروژه‌هايي از قبيل روكش آسفالت، نصب علائم، خط كشي و... شرايط بسيار مطلوبي را در زمستان براي محورهاي حوزه استحفاظي ايجاد كند تا هيچ راننده و مسافري در طول زمستان در اين محورها دچار مشكل نشود.
خيرخواه با اشاره به آمادگي كامل نمايندگي راه و شهرسازي احمد آباد در عمليات راهداري زمستاني امسال و بازديدهاي مستمر از راهدارخانه‌هاي تحت حوزه اظهار داشت: ذخيره‌سازي نمك به ميزان كافي، تجهيز ماشين‌آلات راهداري زمستاني، هماهنگي و تعامل بسيار مطلوب با دستگاه‌هاي ذي‌ربط، از جمله پليس راه، هلال احمر و اورژانس و همچنين جذب اعتبارات در بخش راهداري، از جمله اقدامات درخور توجه اين اداره در طرح عمليات راهداري زمستاني است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن