تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید نرم افزار نینوا در حوزه قرآن و عترت/ احادیث امام حسین(ع) به زبان کردی ترجمه شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه
تولید نرم افزار نینوا در حوزه قرآن و عترت/ احادیث امام حسین(ع) به زبان کردی ترجمه شد
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر عامل مؤسسه نوای جنت کرمانشاه از تولید نرم‌ افزار قرآنی ـ مذهبی با عنوان «نینوا» ویژه ماه محرم در این مؤسسه خبر داد و گفت: در این نرم‌ افزار برای اولین بار 40 حدیث از احادیث امام حسین(ع) به زبان کردی آمده است.



به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان سلیمی مدیر عامل مؤسسه نوای جنت کرمانشاه، از تولید نرم‌ افزاری با نام «نینوا» در حوزه قرآن و عترت با موضوع امام حسین (ع) ویژه ماه محرم خبر داد.

وی افزود: برای طراحی و تولید این نرم‌افزار، کارشناسان این مؤسسه از یکسال پیش تاکنون تلاش کرده‌اند و اکنون این نرم افزار آماده توزیع است.

سلیمی در ادامه درخصوص محتوای نرم‌افزار «نینوا» اظهار کرد: از بخش‌های مختلف این نرم‌افزار می‌توان به نگارخانه، گالری تصاویر، گالری صوتی، پرسمان، پیامک، زیارت مجازی، معرفی وب‌ سایت‌های تخصصی کشوری در این حوزه و کتابخانه اشاره کرد، همچنین کتاب‌های کتابخانه این نرم‌افزار با سه فرمت اندروید، جاوا و pdf آماده استفاده کاربران است.

مدیر عامل مؤسسه نوای جنت کرمانشاه تصریح کرد: در این نرم‌ افزار برای اولین بار 40 حدیث از احادیث امام حسین(ع) به سه زبان کردی، ترکی و فارسی باذکر سند و متن احادیث آماده است.

سلیمی با اشاره به جریان های اخیر منطقه (گروه های تکفیری)، تولید نرم افزارهایی با موضوع قرآن و عترت را نوعی مقابله با تهاجم فرهنگی علیه آن ها دانست و خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولان فرهنگی استان در این رابطه شد. وی یکی از وظایف موسسات فرهنگی قرآن و عترت را تبلبغ و رشد فرهنگ شیعی، عاشورایی در بین جوانان دانست.

سلیمی با اعلام تأیید محتوایی نرم‌افزار از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توزیع این نرم‌افزار با حمایت‌های وزارت ارشاد قرار است به تعداد انبوه و به‌صورت اورجینال بین تمام هیئت‌های مذهبی، کانون های فرهنگی - هنری مساجد، مؤسسات قرآنی، ادارات و نهادها توزیع شود.

 


۱۳۹۳/۷/۲۹ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن