تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798379519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از آثار مکتوب و نرم افزاري برنامه هاي موضوعي جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۰:۳۵ق.ظ)
با حضور معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي صورت گرفت؛ رونمايي از آثار مکتوب و نرم افزاري برنامه هاي موضوعي جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) مجموعه مقالات برگزيده همايش حديث رضوي از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم و ديگر آثار مکتوب و نرم افزاري برنامه هاي موضوعي دوازدهمين دوره جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) با حضور معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مشهد مقدس رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، آثار مکتوب و نرم افزاري برنامه هاي موضوعي دوازدهمين دوره جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) در نشست کميته برنامه ريزي اين جشنواره که با حضور علي‌اصغر کارانديش مروستي، معاون توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سيدجواد جعفري مديرعامل بنياد بين المللي امام رضا(ع) و روساي کارگروه هاي 6 گانه اين جشنواره، برگزار شد، رونمايي شدند.
بنا بر اين گزارش، مجموعه مقالات برگزيده همايش حديث رضوي،« مسيحاي طوس»(چهل کرامت برگزيده از امام رضا(ع))، «مينوي نگاه تو»(مجموعه داستان‌هاي کوتاه براساس زندگي‌ امام رضا(ع))، «اينجا آسمان نزديک‌تر است»، «ماه هشتم»(زندگينامه کوتاه و مستند امام رضا(ع)) و «در حضور دريا»(گزيده اشعار درمدح امام رضا(ع)) از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم و مؤسسه دارالحديث اين استان از آثار رونمايي شده در اين مراسم به شمار مي‌روند.
کتاب‌هاي «گونش ضيافتي» برگزيده اشعار هفتمين و هشتمين جشنواره بين‌المللي شعر رضوي به زبان ترکي و آذري از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان غربي، «مهربان‌تر از نسيم»، مجموعه مقالات برگزيده هشتمين همايش مديحه‌سرايي، چاووشي‌خواني، ابتهال و تواشيح‌رضوي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل در اين مراسم رونمايي شد.
همچنين کتاب «حکمت‌هاي رضوي» برگزيده چهارمين جشنواره ملي نهضت کتابخواني رضوي از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز و «اقليم هشتم»(سفرنامه‌ها و خاطرات برگزيده‌ جشنواره رضوي در سال‌هاي 1391 و 1392) از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام) از ديگر کتاب‌هاي رونمايي شده در اين برنامه بود.
بر اين اساس، کتاب «جدال احسن»(بازخواني تحليلي مناظره‌هاي امام رضا(ع))، مجموعه مقالات دومين همايش ملي علمي ـ پژوهشي آموزه‌هاي سياسي امام رضا(ع) از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان شمالي و مجموعه مقالات برگزيده اولين همايش بزرگداشت حضرت حسين‌بن موسي‌الکاظم(ع) از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان شمالي نيز از آثار رونمايي شده اين برنامه محسوب مي‌شود.
«بهشت هشتم»(برگزيده آثار هشتمين جشنواره ادبيات کودک و نوجوان رضوي) از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و «مجموعه مقالات اولين همايش علمي ـ پژوهشي ولايت در فرهنگ رضوي» از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي جنوب استان کرمان از ديگر آثار رونمايي شده بودند.
همچنين کتاب مجموعه مقالات برگزيده دومين همايش علمي ـ پژوهشي منزلت خانواده و سبک زندگي در فرهنگ رضوي از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان، کتاب «کبوتر حرم»(آثار برگزيده جشنواره داستان‌نويسي رضوي در سه جلد) از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان و مجموعه مقالات برگزيده هفتمين همايش ملي علمي ـ پژوهشي فضايل رضوي از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سيستان و بلوچستان در اين برنامه رونمايي شدند.
بر اين اساس، مجموعه آثار برگزيده دهمين جشنواره ملي هنرهاي تجسمي رضوي از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس، کتاب هاي «نجواي دل»(جشنواره سراسري نامه‌اي به امام رضا(ع)) از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران، «آرمان شهر رضوي»(سيره اخلاقي و عملي امام علي‌ابن موسي‌الرضا(ع)) مجموعه مقالات برگزيده همايش علمي ـ پژوهشي شناخت اخلاق و آداب رضوي از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي نيز در اين برنامه رونمايي شدند.
همچنين کتاب هاي «آهوانه»(آثار معرفي شده کارگروه کودک و نوجوان يازدهمين جشنواره بين‌‌المللي امام رضا(ع)) از کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کشور، «اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوي» از اداره کل کميته امداد امام خميني(ره) استان خراسان رضوي و «آثار برگزيده چهارمين جشنواره جلوه‌هاي فرهنگ رضوي در مطبوعات» از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان از ديگر آثار رونمايي شده محسوب مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن