تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804531482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود اماکن تخصصی ، مانع مدال آوری بانوان ورزشکار مازندرانی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران: کمبود اماکن تخصصی ، مانع مدال آوری بانوان ورزشکار مازندرانی نیست ساری – ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : مشکلات زیرساختی مانند کمبود اماکن تخصصی ورزشی، مانع مدال آوری و گسترش حضور زنان و دختران مازندرانی در مسابقات معتبر جهانی و بین المللی نیست .


" مریم کیومرثی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : باید پذیرفت که ورزش مازندران بر خلاف سال های گذشته از انحصار مردان خارج شده و در بسیاری از رشته ها،بانوان مازندرانی حضوری مداوم و موثر در تیم های ملی دارند .
وی بیان کرد : درگذشته باوری در ورزش مازندران وجود داشت که بر اساس آن ،ورزشکاران زن مازندرانی جایی در اعزام به مسابقات برون مرزی نداشتند و فقط در برخی مسابقات ،دختران ورزشکاران استان موفق به حضور در بازی های برون مرزی می شدند .
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : خوشبختانه در سال های اخیر این سد شکسته شده و روز به روز بر اعتماد مسوولین ورزش به دختران ورزشکار افزوده می شود.
کیومرثی ادامه داد : آخرین پرده از موفقیت ورزشکاران بانوی مازندران در اینچئون نمایش داده شد و در این رقابت ها نرگس امامقلی نژاد ، سوسن حاجی پور و فاطمه چالاکی موفق به کسب مدال برای کاروان ایران و مازندران شدند .
وی گفت : مرغوبیت این مدال ها می توانست بسیار بهتر از این باشد اما بدشانسی مانع رسیدن بانوان مازندرانی به مدال های بیشتر و مرغوب تر شد .
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد : دختران ورزشکار مازندران با وجود کمبودهای شدیدی که با آن مواجه هستند فقط برای اثبات بسیاری از شایستگی های خود، از همه توان خود برای رسیدن به افتخار استفاده می کنند .
کیومرثی اظهار کرد : پیش از آغاز بازی های آسیایی اینچئون پیش بینی می کردیم که دختران مازندرانی بتوانند مدال های بیشتری را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند اما اعزام نشدن برخی از ورزشکاران پر امید در کنار بدشاkسی و قرعه بد ورزشکاران اعزامی،موجب کاهش مدال های بانوان مازندران در مقایسه با بازی های آسیایی گوانگ ژو شد .
وی ادامه داد : نباید کسب این 3 مدال ارزشمند آسیایی را کم ارزش تلقی کرد چرا که این مدال ها نیز در شرایط دشوار و در میان کمبود امکانات فراوان در مقایسه با مردان به دست آمد .
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: از جمله کمبودهای موجود ورزش بانوان مازندران،نداشتن سالن های تخصصی برای انجام تمرین مداوم بانوان است .
کیومرثی گفت:نباید همه توجه و انرژی ورزش استان را صرف توجه به ورزشکاران ملی پوش کرد و لازم است شناسایی ورزشکاران مستعد به خصوص در رده های سنی پایه نیز در دستور کار قرار بگیرد .
وی بیان کرد : وقتی در مازندران سالن ورزشی اختصاصی برای بانوان وجود ندارد،چگونه می توان برنامه های مربوط به استعدادیابی را به طور مستمر انجام داد؟
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نبود حامیان مالی مناسب را از دیگر مشکلات ورزش بانوان دانست و گفت : کمبودهای مالی موجب تضعیف فراوان تیم های ورزشی مازندران شده اما شرایط برای حضور حامیان مالی فراهم نیست .
کیومرثی بیان کرد : برخی استان های کشور به خصوص در شهرهای بزرگ توانسته اند شرکت های بزرگ را ترغیب به سرمایه گذاری در ورزش بانوان کنند و به همین دلیل موفقیت های زیادی هم کسب کرده اند اما در مازندران هنوز این فرایند عملی نشده است .
وی افزود : با وجود همه این کمبودها و مشکلات،برنامه ریزی برای رسیدن دختران ورزشکار مازندران به موفقیت های بیشتر همچنان ادامه دارد و یکی از اهدافی که به شدت برای رسیدن به آن لحظه شماری می کنیم،کسب مدال در رقابت های المپیک است.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد : در دوره گذشته بازی های المپیک،مازندران برای اولین بار،یک نماینده در بخش بانوان داشت که سوسن حاجی پور با این حضور، خود را در ورزش استان جاودانه کرد .
کیومرثی گفت : این ورزشکار مازندرانی که در عین بدشانسی از دور رقابت ها کنار رفت می تواند در بازی های المپیک برزیل نیز شرکت کند و با استفاده از تجربه ارزشمند المپیک لندن،مازندران را برای کسب مدال از این مسابقات معتبر امیدوار کند . ک/3
7331/506


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن