تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلم مولفان کتاب های درسی باید مطهر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قلم مولفان کتاب های درسی باید مطهر باشد همدان-ایرنا-نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرهمدان گفت:افرادی که برای تالیف کتاب های درسی انتخاب می شوند باید روح و قلمی مطهر داشته باشند تا مانع ایجاد کوچکترین انحراف در ذهن دانش آموزان شوند.


به گزارش ایرنا آیت الله "غیاث الدین طه محمدی" روز شنبه در دیدار با مسوولان آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: برای دوری از کوچکترین انحراف در ذهن دانش آموزان نویسندگان کتاب درسی باید از مطهرترین افراد انتخاب شوند.
وی افزود: استاد مطهری از بزرگترین نویسندگانی است که تمام تالیفاتش پاک و مطهر است و به فرموده امام راحل هیچ گونه بد آموزی برای افراد ندارد در صورتی که نویسندگانی هستند که فکر هزاران نفر را به انحراف کشیده اند.
امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه معلمان نیز نباید از مبانی دینی جدا باشند تصریح کرد:معلمان باید از بهترین افراد انتخاب شوند چرا که هدف نهایی در آموزش، پرورش است و افراد پاک و مطهر می توانند در ذهن دانش آموزان تاثیراتی مثبت داشته و انسان ساز باشند.
معاون برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت:کتاب های درسی توسط افراد متخصص و با استفاده از نظریات روانشناسان تدوین می شود تا این کتاب ها برای دانش آموزان قابلیت یادگیری بر اساس روش های تربیتی را داشته باشد.
"بهروز مهری" افزود: در سال تحصیلی جدید، دو عنوان کتاب درسی جدید از پایه چهارم ابتدایی و 11 عنوان کتاب درسی جدید در پایه هشتم تالیف شده که برای ارزیابی و نقد و بررسی نیازمند نظرات علمای دینی و نمایندگان ولی فقیه است.
وی اظهارداشت:نمایندگان ولی فقیه باید ارائه مطالب را بر اساس نیازهای دانش آموزان بررسی کنند تا نیازهای دانش آموزان در این کتاب ها گنجانده شود.
در این آیین کتاب های تازه تالیف آموزش و پرورش از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اهدا شد.
7529/576


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن