تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798464355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران: بستن چاه های غیرمجاز کمک به چاه های مجاز و قانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران: بستن چاه های غیرمجاز کمک به چاه های مجاز و قانونی است تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران بستن چاه های غیرمجاز را کمک بزرگی به چاه های مجاز دانست تا بتوانند از حقابه قانونی خود استفاده نمایند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، «خسرو ارتقایی» که در آیین افتتاح امور منابع آب اسلامشهر شرکت کرده بود، پر و مسلوب المنفعه کردن چاه های غیرمجاز در سطح استان تهران به ویژه در شهرستان اسلامشهر را ضروری دانسته و تاکید کرد: این امر کمک خواهد کرد تا چاه های مجاز به صورت قانونی از حقابه خود استفاده نمایند.
وی حفاظت از منابع آب های سطحی و زیرزمینی را از وظایف امور آب در سطح شهرستان ها عنوان کرد و عنوان داشت: قانون تعیین تکلیف چاه های کشاورزی فاقد پروانه پیش از سال 85، اجازه می دهد به این گونه چاه ها مجوز فعالیت داد به شرط آنکه مشکلاتی که بر سر راه اجرای این قانون ایجاد شده است برداشته و حل شود.
ارتقایی با بیان اینکه برای برطرف شدن مشکلات آب کشاورزی در سطح شهرستان در زمینه پساب برنامه ریزی شده است تصریح کرد: برنامه ریزی شده تا از محل تصفیه خانه جنوب غرب تهران حدود 280 میلیون مترمکعب پساب به منطقه منتقل شود که از این میان 250 میلیون مترمکعب برای کشاورزی و فضای سبز و جبران افت سفره آب زیرزمینی خواهد بود.
وی با تاکید بر ضرورت استقلال امور آب شهرستان اسلامشهر بیان کرد: محدوده عملکرد این امور تا پیش از این تحت مدیریت امور آب تهران بزرگ بود که به دلیل دغدغه ها و مشکلاتی که تهران بزرگ با آن دست به گریبان بود، تشکیل امور آب اسلامشهر در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه چند ماه گذشته مجوز آن توسط هیات مدیره شرکت آب منطقه ای تهران صادر شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران همچنین به محدودیت های جذب نیرو در این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: محدودیت هایی در حال حاضر در جذب نیرو برای شرکت آب منطقه ای تهران وجود دارد که در تلاش هستیم با انتقال نیروها به شهرستان های استان، مشکل کمبود این نیروها در امورات را حل و فصل نماییم.
وی ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید امور آب اسلامشهر در کنار فعالیت های حفاظتی و سلبی در حوزه آب های سطحی و زیرزمینی با سایر دستگاه ها و ارگان های شهرستان نیز همکاری و تعامل سازنده ای داشته باشند تا نسبت به گذشته مدیریت بهتری در زمینه آب این شهر صورت گیرد.
"امراله حقیقی" فرماندار اسلامشهر نیز در این مراسم خشکسالی و مدیریت منابع آب در کشور را یکی از مباحث مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: متاسفانه پدیده خشکسالی و برداشت های بی رویه و غیرمجاز در سال های گذشته موضوع آب شرب و کشاورزی را با بحران مواجه کرده است.
وی گفت: با مدیریتی که در سطح استان تهران بر روی آب صورت گرفت، تابستان بدون کمترین مشکل پشت سر گذاشته شد.
حقیقی با تاکید بر جدیت دستگاه ها و مدیران برای مدیریت و صرفه جویی در آب کشاورزی تصریح کرد: در زمینه ارتقای بهره وری آب در فرمانداری اسلامشهر ستادی با ریاست معاون فرماندار تشکیل شده است که تاکنون دو جلسه داشته و تدابیر خوبی به خصوص در زمینه مدیریت آب کشاورزی گرفته شده است.
وی یادآور شد: برقی کردن چاه های آب کشاورزی، استفاده از طرح های نوین آب و مدیریت آب مانند پساب، به کار گیری روش های نوین آبیاری در کشاورزی و غیره از جمله تدابیر جدی این ستاد است.
گفتنی است فرماندار اسلامشهر در این آیین، اعلام آمادگی کرد تا با ابلاغ رسمی به دستگاه های مربوطه در سطح شهرستان، در جهت برخورد قانونی با چاه های غیرمجاز موجود تلاش شود.
گفتنی است، آیین افتتاح امور منابع آب اسلامشهر امروز (یکشنبه) با حضور "خسرو ارتقایی" مدیرعامل و همچنین معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای تهران، "امراله حقیقی" فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین "محمد نوروزی" امام جمعه، "ابراهیم حسن آبادی" فرمانده نیروی انتظامی، "علیرضا ناصری پور" سرپرست شهرداری، "منصور میرزایی" بخشدار مرکزی و جمع دیگری از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

تهرام/9977//1348


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن