تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراکز مشاوره و خدمات روان شناختي باقوت تجهيز مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۱ب.ظ)
مراکز مشاوره و خدمات روان شناختي باقوت تجهيز مي شوند معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش گفت: به طور جد توسعه و تجهيز امکانات مراکز مشاوره و خدمات روان شناختي از اولويت هاي برنامه هاي سال 94 اين معاونت است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد رضا کفاش درجمع همکاران اداره کل امور تربيتي و مشاوره افزود: تفکر نقادانه و پرورش روحيه نقدپذيري با شيوه هاي صحيح آن سبب رشد و بالندگي و ارتقاي بهداشت روان خواهد شد.
وي ضمن قدرداني از همکاران اين اداره کل جهت تلاش هاي يک ساله، تصريح کرد: توسعه فرهنگ سپاسگزاري درجامعه به منظور رشد و تعالي فرد در راستاي تقويت مثبت انديشي، از نشانه هاي سلامت روان مي باشد که علاوه بررشد فردي به رشد اجتماعي و در نهايت هدايت انسان به سمت سپاسگزاري از خداوند سوق داده خواهد شد.
کفاش اضافه کرد: ماهيت و جنس اين اداره کل به نوعي متفاوت ازسايرادارات ديگر بوده و از آن به عنوان فعاليت نرم تعبير کرد که با برنامه ريزي صحيح، نتايج پرباري را دربلندمدت ازخود به جاي خواهد گذاشت.
وي با اشاره به رسالت و ماموريت اين اداره کل که هم حوزه امورتربيتي و هم حوزه امور مشاوره را پوشش مي دهد، بسيار حساس دانسته و بيان داشت: اين حوزه براي پرداختن به امر تربيت به صورت علمي- تخصصي نقش وجايگاه آن را افزايش مي دهد.
در ادامه عيسي مراد، مديرکل امور تربيتي و مشاوره افزود: ارتباطات و تعاملات خوبي با ساير معاونت هاي آموزش و پرورش و ساير سازمان ها و دستگاه هايي که مي توانند در راستاي فعاليت ها و برنامه هاي اين اداره کل جهت ارائه خدمات بيشتر به جامعه دانش آموزي تسهيل گر باشند، ايجادشده است.
وي همچنين يادآور شد: همايشي براي نخستين بار وي‍‍ژه کارکنان ستادي به مناسبت هفته بهداشت روان با حضور وزير محترم آموزش و پرورش برگزارخواهد شد که در اين همايش از استادان دانشگاهي حوزه مشاوره و روان شناسي دعوت شده است.
عيسي مراد در پايان گفت: برگزاري نشست هاي علمي – تخصصي در حوزه تربيت و روان شناسي ويژه کارکنان ستادي از برنامه هاي جدي اين اداره کل است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن