تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 150 قلم داروی فاقد مجوز در تربت حیدریه کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 150 قلم داروی فاقد مجوز در تربت حیدریه کشف شد تربت حیدریه - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 155 قلم داروی شیمیایی، گیاهی و لوازم بهداشتی فاقد مجوز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، سید "سعید خطیبی" افزود: ارزش مالی داروهای مزبور دو میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد شده است.
وی تبلیغات شبکه های ماهواره ای را در گرایش به مصرف داروها و لوازم مزبور موثر دانست و گفت: این محصولات نقش درمانی نداشته و اغلب جنبه حاشیه ای و مکمل دارند.
وی اظهار کرد: محصولات مزبور که اغلب در زمینه درمان چاقی، لاغری و یا آرایشی و بهداشتی تبلیغ می شوند، غیر استاندارد بوده و به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.
خطیبی افزود: استفاده از این محصولات عوارضی مانند ابتلا به انواع سرطان ها، ریزش مو و همچنین افتادگی پوست را به دنبال دارد.
وی یادآورشد: مادران باردار با استفاده از لوازم آرایشی تقلبی و فاقد مجوز خطرات فراوان برای خود و جنین فراهم می کنند لذا باید به صورت کامل از مصرف آن خودداری نمایند.
وی گفت: شهروندان هنگام خرید اینگونه محصولات باید به داشتن پروانه ساخت و بهره برداری و برچسب اصالت وزارت بهداشت توجه کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک در این زمینه از طریق تماس با شماره تلفن 52245851-051 مراتب را به مرکز بهداشت تربت حیدریه اطلاع دهند.
2691 / 664


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن