تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804630710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد ضرورت توجه مسئولان به نحوه اجرای برنامه‌های ورزشی در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
ضرورت توجه مسئولان به نحوه اجرای برنامه‌های ورزشی در البرز
اتفاقی که به نام توسعه ورزش همگانی در استان البرز افتاد، بیش از هر زمان دیگری لزوم ضرورت توجه مسئولان به نحوه اجرای برنامه‌های ورزشی در این استان را مشخص می‌کند.

خبرگزاری فارس: ضرورت توجه مسئولان به نحوه اجرای برنامه‌های ورزشی در البرز



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، توسعه ورزش همگانی در استان البرز بیش از آن که یک برنامه جامع و عملی در استان البرز باشد، شعاری است که بارها بیان شده و همچنان بدون هیچ دستاورد روشنی مطرح می‌شود. آخرین باری که مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در برنامه‌های رسمی نامی هم از ورزش همگانی مطرح کرده، مربوط به 4 ماه قبل است که رضا گل‌محمدی در اولین مجمع انتخاباتی هیئت‌ ورزش‌های همگانی استان البرز حضور یافت و گفت «با توجه به اینکه جامعه دچار فقر حرکتی شده و نسل جدید نیز با مشکلات اضافه وزن و کم تحرکی روبه‌رو است، اهمیت جایگاه ورزش همگانی که نسبت به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سهل الوصول‌تر و در دسترس‌تر است، ارزش دو چندانی پیدا می‌کند.» وی در این جلسه تاکید کرد «ورزش همگانی رکن اساسی توسعه ورزش و سلامت جامعه است» و حال باید پرسید که برای تحقق اهداف رکن اساسی توسعه ورزش و سلامت جامعه در استان البرز چه اقداماتی صورت گرفته و چه برنامه‌های کلان و بلندمدتی نیز در دستور کار قرار دارد.

بر اساس آمارهای رسمی که اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرده، در کل استان البرز که دارای بیش از 3 میلیون نفر جمعیت است، حداکثر حدود 20 هزار نفر ورزشکار تحت پوشش برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز فعالیت می‌کنند که از این تعداد نیز بیش از 18 هزار و 750 نفر بانوان ورزشکار هستند. بنابراین از جمعیت مردان و پسران استان البرز که جزو جوان‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌آید، حداکثر یک‌هزار و 250 ورزشکار مرد در برنامه‌های ورزش همگانی این استان شرکت می‌کنند. از سوی دیگر تازه تاسیس بودن استان البرز همواره بهانه‌ای بوده تا کمبودها به ویژه کمبودهای مربوط به زیرساخت‌های ورزشی و نبود اعتبارات مالی مناسب را به نام تازه تاسیس بودن البرز بنویسیم.                                 به همین دلیل است که پس از چند سال از تاسیس استان البرز و حضور چهار استاندار در البرز، حدود دو ماه قبل یعنی 27 مرداد 93 ستاد ساماندهی ورزش همگانی این استان فعالیت خود را آغاز می‌کند.  اما ثمره تمام تلاش‌ها در حوزه ترویج ورزش همگانی شاید برگزاری چند مسابقه پیاده‌روی باشد که آخرین آن در شهرستان کرج که با جایزه ویژه یک دستگاه پراید همراه بود، به چالشی جدی برای مدیریت ارشد استان و مدیران ورزشی تبدیل شد.        در کنار تمام کم‌کاری‌ها در حوزه توسعه ورزش همگانی به صورتی که مدیران ورزشی استان حاضر به گفت‌وگو حتی درباره برنامه‌های خود در این حوزه نیستند، یک اتفاق بسیار نگران‌کننده طی روزهای اخیر در استان البرز روی داد که بسیاری از مردم مومن و ولایی این استان را نگران کرد. این ماجرا مربوط به برگزاری همایش خانوادگی یوگا در استان البرز بود که در سایت رسمی هیئت ورزش‌های همگانی این استان شرح کوتاهی درباره آن ذکر شده و آمده است «هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز با همکاری کمیته یوگای استان البرز با برگزاری همایش رایگان یوگای خانواده در تاریخ 25 مهر 1393 در باشگاه استقلال، بار دیگر حمایت و همکاری صمیمانه خود را با کمیته یوگا استان البرز به نمایش گذاشته و با برگزاری این همایش خانواده‌های محترم در سطح استان با چگونگی اجرای یوگا آشنا شدند. این همایش با حضور جناب آقای محبی ریاست محترم هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز برگزار شد. در پایان جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد. لازم به ذکر است که در این همایش مسئولان کمیته یوگا خانم‌ها صانعی کاشانی رئیس محترم کمیته یوگا و مریم هدایتی دبیر یوگا استان البرز حضور داشتند.»

انتهای پیام/2302/گ۴۰

93/07/27 - 04:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن