تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803047334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد گله‌مندی ساکنان شهرک بهساز کوهدشت از بی‌توجهی مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
گله‌مندی ساکنان شهرک بهساز کوهدشت از بی‌توجهی مسئولان
ساکنان شهرک بهساز شهرستان کوهدشت از نبود امکانات و بی‌توجهی مسئولان مربوطه رنج می‌برند.

خبرگزاری فارس: گله‌مندی ساکنان شهرک بهساز کوهدشت از بی‌توجهی مسئولان



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، شهرک بهساز(مجموعه صنوف آلاینده) کوهدشت سال‌ها است که از نبود امکانات رنج می‌برد، این در حالی است که با بی‌مهری بی‌پایان مسئولان مربوط نیز مواجه است و همین امر موجب شده، ساکنان این شهرک از نبود امکانات و بی‌توجهی مسئولان مربوطه رنج ببرند. مدیرعامل شهرک بهساز(صنوف آلاینده) کوهدشت در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: 9 سال است که ما سرگردان هستیم و همکاران ما از نبود امکانات اولیه رنج می‌برند. میرزاعلی محمدی عنوان داشت: در تاریخ 30/7/84 برابر قراردادی به شماره 8751 شهرداری موظف شده در قبال وجه دریافتی زیرسازی و جدول‌گذاری معابر مجتمع صنفی بهساز را انجام دهد که این افراد تا امروز کار را به اتمام نرسانده‌اند.

وی ادامه داد: دو سال بعد در سال 1386 در همین خصوص و جهت ارائه خدمات توسط شهرداری که جز اصلی آن آسفالت است، ما مجدد مبلغ درخواستی شهرداری را بابت خدمات پرداخت کرده‌ایم که پیرو آن شهرداری موظف شد در زمان کوتاهی خدمات را ارائه دهد و منطقه را آسفالت کنند که دوباره اقدامی صورت نگرفته است، تا اینکه اواخر سال 88 که ما به بازرسی شکایت کرده‌ایم و قبل از صدور حکم محکومیت شهرداری با پا درمیانی بازرسی که نخواستند حکمی علیه شهرداری صادر شود و با کدخدامنشی شهرداری مجدد در تاریخ 16/11/89 برابر قراردای به شماره 435 موظف شد، ظرف کمتر از 6 ماه خدمات را ارائه دهند که هیچ‌کاری صورت نگرفت. این مسئول یادآور شد: تا زمان تصدی مراد کرمی شهردار این شهرستان به علت پیگیری و مراجعات ما یعنی سال 93 قرار شد در زمان کوتاهی شهرک را آسفالت کند که حتی وی نیز طی نامه‌ای از ما خواست تعهد بدهیم و تا چهار سال هیچ‌گونه حفاری انجام ندهیم و حفاری‌های که ممکن است از طریق خدمات آب، برق، گاز و... به وجود بیایند را سریع انجام دهیم، بنابراین ما با اهدای زمین رایگان به نهادهای مربوطه کار را انجام داده‌ایم و شهرداری به تعهدات خود عمل کند، این در حالی است که ما منتظر آسفالت بودیم که در این هنگام مراد کرمی شهردار پیشین کوهدشت عوض شد و ما نیز یک بار دیگر سرگردان شدیم. محمدی خاطرنشان کرد: بعد از آن به شورا مراجعه کرده‌ایم و با جواب قاطع عضو شورای کوهدشت روبرو شدیم که اعلام کردند، هیچ بودجه‌ای نداریم.

  مدیرعامل شهرک بهساز کوهدشت ادامه داد: آخرین مراجعه ما به تازگی به سرپرست شهرداری کوهدشت بوده که وی نیز مجدد مبلغ 500 ملیون تومان از ما می‌خواستند، این در حالی است که هزینه آسفالت تمام این مجموعه کمتر از این مبلغ هزینه است که وی از ما می‌خواهد. محمدی گفت: ما حاضر بوده‌ایم و این را نیز اعلام کرده‌ایم، هر چند یک بار این هزینه را پرداخت کرده‌ایم و حق یک ریالی ندارید، اما به علت اینکه این امر ضروری است و همکاران ما اذیت می‌شوند، مجدد مبلغ 100 ملیون تومان کمک می‌کنیم که نپذیرفتند. وی یادآورشد: ما مجدد مجبور شده‌ایم، چند وقت پیش شهرداری را این بار به دادگستری کوهدشت شکایت کنیم که در این خصوص منتظر هرچه سریع‌تر کارشناسان دادگستری جهت بازدید از محل و صدور حکم قاطعانه دادگستری هستیم. محمدی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان کوهدشت انتقاد کرد و گفت: بارها به این نهاد مراجعه کرده‌ایم و اعلام کرده‎ایم، اوضاع بهداشت و درمان این مکان نابسامان است، تا بحث بهداشت و درمان را کنترل کنند، زباله‌های این مجموعه در محله ریخته می‌شوند و کسی کاری به آنها ندارد که شبکه بهداشت به ریاست دکتر امرایی نیز حتی نیم نگاهی به ما نداشتند که این مهم نیز جای تاسف دارد و از یک نهاد دولتی این‌گونه انتظار نمی‌رود.

وی ادامه داد: شبکه بهداشت این شهرستان می‌توانست شهرداری را مجبور به ارائه خدمات به ما کند، اما متاسفانه هیچ‌گونه اقدام نمی‌کنند. حتی هزینه تهیه و نصب پل‌های فلزی نصب شده در ورودی و خروجی شهرک را خودمان تهیه کرده‌ایم. مسئول شهرک بهساز کوهدشت در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ساخت و سازهای اطراف این شهرک افزود: بر اساس قانون تا فاصله 500 متری صنوف آلاینده نباید هیچ منزل مسکونی وجود داشته باشد که در اینجا برعکس این مهم اتفاق افتاده است که این یک معضل بسیار بزرگ است، به خصوص در آینده که این شهر بزرگ‌تر شود، بیشتر دیده می‌شود. وی بیان کرد: بر اساس قانون، نقشه کاربری صنوف آلاینده 15 هکتار است که ما در اینجا به علت این‌گونه عوامل فقط یک‌سوم آن در تصرف‌ ما است و اگر تمام 15 هکتار را داشتیم، برای سال‌های سال نیاز این شهر برطرف می‌شد. محمدی در ادامه گفت: تنها یک‌چهارم صنوف آلاینده به این شهرک انتقال داده شده‌اند، مابقی به علت نبود امکانات و وجود خاک و گل شدیدی که در زمستان هم‌زمان با بارش باران به وجود می‌آید و باعث شده که مشتری برای کاسب‌های زحمت‌کش نیاید از این‌رو فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند. این مسئول عنوان داشت: تحت هر شرایطی این افراد حاضر به جابه‌جایی نیستند و ساکنان شهر را اذیت می‌کنند، از این جهت باید به آنها حق دهیم، زیرا هرچه به آنها مراجعه می‌کنم و آنها را تشویق به جابه‌جایی می‌کنیم، عکس‎العملی دیده نمی‎شود. وی در ادامه ضمن سپاسگزاری از نیروی انتظامی به خاطر همکاری خوبی که در جابه جای اصناف داشته‌اند، از مجموعه شورای شهر و شهرداری درخواست کرد، با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و بارش باران هرچه سریع‌تر به خاطر پیشرفت شهر کوهدشت و ادای دین حقی که کاسب‌های زحمتکش بر گردن شهرداری و همچنین وظیفه کاری خود دارند تا آسفالت این محله را انجام بدهند. محمدی از مسئولان ارشد استان و فرماندار جدید کوهدشت خواست در این خصوص و بحث آسفالت این شهرک نظارت بیشتری داشته باشند و با این عمل نظارت براین مجموعه که اقدامی تاریخی و سرنوشت‌ساز است، ما را یاری کنند.

در ادامه عضو هیئت مدیره این شرکت گفت: به عنوان یک کاسب اگر کسی بیانه‌ای بابت انجام کاری به ما بدهد که کارش را انجام دهیم و دو روز نتوانیم کارش را تحویل دهیم و به تعویق بیفتد، بسیاراحساس شرمندگی و بی‌اعتباری نسبت به مشتری و جامعه می‌کنیم، بنابراین شهرداری که یک نهاد دولتی است در این امر دقتی ندارد. جهانبخش سوری ادامه داد: شهرداری نباید کاری کند در بین مردم بی‌اعتبار شود، زیرا ویترین شهر شهرداری است و عاجزانه می‌خواهیم، آسفالت این مجموعه را قبل از بارش باران انجام دهد. سجاد عبداللهی دیگر عضو هیئت مدیره شهرک صنوف آلاینده کوهدشت نیز در این خصوص متذکر شد: در فصل زمستان با توجه به گل و لای بودن این مکان نمی‌توان در آنجا زندگی کرد و با این وضعیت هیچ مشتری حاضر نیست به اینجا مراجعه کند و حتی هزینه آب، برق و... را نمی‌توانیم بدهیم، از این‌رو از شهرداری می‌خواهیم و خواهش می‌کنیم، دیگر به این کم‌لطفی‌ها پایان دهد و قبل از بارش باران این محل را آسفالت کند. لازم به ذکر است، محمد قبادی و گودرز علیزاده از صنف جوشکاران با چندین بار مراجعه به دفتر خبرگزاری فارس در کوهدشت از مسئولان شهرداری خواستند طی همین روزها ساعت 12 ظهر یک نماینده بفرستند تا وضعیت گرد و خاک را در این مکان مشاهده کنند تا از نزدیک با این مشکلات آشنا شوند. ==============  گزارش از احمد بساطی ============== انتهای پیام/2304/گ۳۰

93/07/23 - 05:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن