تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805171952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار رامسر: مشکلات مردم با مدیریت جهادی حل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار رامسر: مشکلات مردم با مدیریت جهادی حل می شود نوشهر - ایرنا - فرماندار رامسر گفت: دولت تدبیر و امید با عزم ملی و تلاش های جهادی خود در جهت گره گشایی از مشکلات مردم و اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بر می دارد زیرا راه حل مشکلات مردم مدیریت جهادی است.


"حسین سروری" روز شنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان، افزود: بزرگترین خدمت به مردم آن است که ما مسولان با وحدت و همگرایی و اتخاذ تصمیمات درست در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم گام برداریم.
وی اظهار داشت:حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و بیش از 15 مدیر کل، مدیر عامل و رییس سازمان برای بررسی و حل مشکلات شهرستان رامسر نشانه عزم مسولان استانی و همت مسولان شهرستانی برای خدمت است.
وی در بخش دیگری ضمن اشاره به اجرای طرح ملی سرشماری عمومی کشاورزی افزود: طرح سر شماری کشاورزی همزمان با کشور در شهرستان رامسر در حال انجام است و ادامه این راه نیاز به همراهی همه مدیران دستگاههای اجرایی دارد.
رییس شورای اداری رامسر در ادامه سخنان خود بر لزوم تهیه طرحی جامع و اساسی در جهت پیشگیری از بلایای طبیعی در شهرستان رامسر تاکید کرد.
سروری با اشاره به وضعیت نا مطلوب آسفالت راههای روستایی رامسر، این شهرستان را در زمره پایین ترین ضریب آسفالت راه های روستایی در مازندران خواند.
فرماندار رامسر افزود : مطالعه و اجرای محور دهستان جواهرده و جنت رودبار که دو محور گردشگری رامسر هستند ، بسیار حایز اهمیت بوده و از درخواست جدی مردم رامسر است.
وی همچنین بر لزوم تامین اعتبار جهت انجام پروژه های تامین روشنایی محور تنکابن به رامسر تا محدوده شهری کتالم که در خاموشی بسر برده و تصادفات مرگباری را سبب می شود ،مطالعه و اتمام محور رامسر – چورته –اشکور به الموت که یک محور مواصلاتی مهم بین سه استان مازندران و گیلان و قزوین محسوب می شود , نیز تاکید کرد.
سروری در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت : گازرسانی به 10 روستای اربه کله رامسر به دلیل اینکه مجوز حفاری آن را اداره کل راه و شهرسازی صادرنکرده ، بلاتکلیف مانده و این در حالی است این پروژه در حال انجام بوده و پیمانکار دارد.
وی همچنین در خصوص کم عرض بودن محور جواهرده رامسر اشاره کرد و افزود : با توجه به عرض کم این جاده گردشگری ، درفصول گردشگر پذیر، شاهد ترافیک سنگین در این محور هستیم که در صورت تعریض و پیچ بری بسیاری از مشکلات این محور رفع خواهد شد.
فرماندار رامسر از به سرانجام نرسیدن پروژه های مسکن مهر نیز گلایه کرد و خواستار رفع این مشکل از سوی مدیران مرتبط استانی شد.
فرماندار رامسر ضمن بیان نگرانی از وضعیت آب شرب این شهرستان ، آن را یک معضل جدی دانست و گفت : آلودگی و کدورت آب شرب رامسر یک مشکل جدی بوده و متاسفانه تصفیه خانه رامسر نیزدر گذشته دو بار با حضور مسولان ملی افتتاح با وجود تغییر کارفرما حدود 8 سال ، بلاتکلیف مانده است.
وی همچنین ، اصلاح شبکه آبرسانی رامسر که بسیار فرسوده بوده و هدر رفت آب به همین سبب به 45 درصد رسیده است را بسیار جدی دانست و درخواست تامین اعتبار برای ان را مطرح کرد.
وی در خصوص اب روستایی نیز گفت : 73 روستا در رامسر تحت پوشش ابفار قرار داشته و 64 روستا نیز زیر پوشش نیستند و این مهم همت مدیران مرتبط را می طلبد تا رفع مشکل بشود و همچنین ساختمان اداری آبفار رامسر نیز بسیار فرسوده بوده و استیجاری نیز است که باید اعتبار جهت احداث ساختمان جدید آن اختصاص داده شود.
سروری بحث استمهال در زمینه کشاورزی پس از بحران برف ،تامین آب زراعی برای زمین های کشاورزی منطقه حاصل خیز جنت رودبار و اصلاح و احیای باغات قدیمی مرکبات را از دیگر موارد ی دانست که بایستی پی گیری شوند.
وی همچنین پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مانند مرغداری و گل و گیاه و ...را یک نیاز ضروری خواند و گفت : 50 درصد متقاضیان که خسارت ناشی ار برف را متحمل شده بودند ،تسهیلات را دریافت کردند و برای مابقی نیازمند تامین اعتبار هستیم.
وی درباره ی برق رامسر نیز گفت : در این حوزه با افت فشار برق روبرو هستیم و احداث پست 63 کیلو ولت در رامسر بسیار ضروری است.
وی افزود : شبکه مخابراتی در رامسر نیز فرسوده است و با وجود مکاتبات بسیار هیچ گونه اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.
سروری در باره کنارگذرروستای جواهرده نیز گفت : در این خصوص نیاز به همت و تلاش منابع طبیعی داریم تا دو تا سه واحد مسکونی که در طول مسیر قرار دارند ، خریداری شده و این کنار گذر احداث شود.
وی در خصوص ساختمان اداری منابع طبیعی نیز گفت : این ساختمان بسیار فرسوده بوده و نیازمند تامین اعتبار برای احداث ساختمان نیمه کاره منابع طبیعی هستیم.
فرماندار رامسر بر تامین اعتبار جهت خرید تجهیزات آتش نشانی تاکید کرد و درباره کنارگذر ساحلی نیز گفت : این پروژه مهم با 9 ماه رکود به دلیل مشکل مدیریتی و مالی متوقف شده و جهت احیا ی آن باید سرمایه گذار جذب شده و تامین اعتبار شود.
وی در پایان سخنان خود تهیه طرح هادی برای چند روستای باقیمانده در رامسر و بازنگری این طرح در جواهرده را نیز خواستار شد.
1535/506


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن