تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار دماوند:دولت ازتشکل های مردم نهاد حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرماندار دماوند:دولت ازتشکل های مردم نهاد حمایت می کند تهران بزرگ - ایرنا - معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان دماوند گفت: رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید از تشکل های مردم نهاد به عنوان یک فرصت حمایت می کند.


به گزارش ایرنا، مجید صفری شنبه شب در همایش مشترک اصناف و نیروی انتظامی شهرستان دماوند که با حضور مسوولان منطقه، اصناف و نیروهای سبزپوش انتظامی در حسینیه فرامه برگزار شد، به اهمیت برگزاری این گونه همایش ها اشاره کرد و افزود: شهرستان دماوند برای دستیابی به توسعه، نیازمند تحقق اهداف سند چشم اندازی است که می تواند در تامین زیرساخت ها موثر باشد.
وی ادامه داد: امروز در شرایطی قرار داریم که همچون گذشته از امکانات و منابع کافی برخوردار نیستیم و همین امر موجب شده زمان کمتری را برای تحقق بسیاری از اقدامات و فعالیت ها داشته باشیم.
معاون فرماندار دماوند باتاکید به مدیریت در کارها گفت: دماوند با داشتن شرایط خاص آب و هوایی نباید با مشکل کم آبی مواجه باشد ولی به دلیل آنکه در گذشته کار زیربنایی در این زمینه صورت نگرفته، شاهد مدیریت ناصحیح در مصرف بی رویه آن هستیم که باید چاره اندیشی کرد.
صفری به اولویت های اصناف و مطالبات کنونی آنان اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات زیربنایی در بحث اصناف، انتقال مشاغل مزاحم و پر سروصدا به خارج از شهر است که اگر امروز این مهم کارشناسی نشود زمان را از دست خواهیم داد.
وی به تعامل بیشتر مسوولان و اصناف تاکید و خاطرنشان کرد: با داشتن برنامه ریزی درست و سازنده می توان در جهت رشد منطقه پیش رفت.
وی ادامه داد: اکنون در تلاش هستیم تا با توجه به بودجه و اعتبارات محدودی که در دست داریم به نحو مطلوب و در جای مناسب هزینه کنیم که تحقق این مهم نیازمند تعامل بیشتر بین مردم و مسوولان است زیرا اقشار مختلف مردم نیز در این راستا نقش آفرین هستند.
معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی فرمانداری دماوند با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید بر این است تا جایی که امکان دارد، کارها را بر عهده مردم بگذارد، گفت: دولت در تلاش است تا تشکل های مردمی را تقویت کند.

**انتقال مشاغل مزاحم به خارج ازشهر، طرحی ماندگار دردماوند با آینده نگری30 ساله است
علیرضا خواجه ای رییس اتاق اصناف شهرستان دماوند نیز گفت: هر سال مراسمی به مناسبت عید غدیرخم با حضور اصناف شهرستان در دماوند برگزار می شود که این مراسم نوعی کارگاه آموزشی محسوب شده و اهداف جدید اصناف به اطلاع اقشار می رسد.
وی ادامه داد: در همایش امسال موضوع زمین اختصاص یافته به اصناف مزاحم ، آلاینده و پرسر و صدای شهرستان دماوند مورد بررسی قرار گرفت که به دنبال این هستیم تا مشاغل مزاحم و پرسر و صدا را به منطقه اسب چران دماوند انتقال دهیم.
خواجه ای با بیان اینکه نیازمند حمایت مسوولان در تحقق این مهم هستیم، گفت: مقرر گردیده تا طی یک ماه آینده زمین مربوطه را تحویل و ساخت و ساز مغازه ها را آغاز کنیم.
به گفته رییس اتاق اصناف شهرستان دماوند بیش از پنج هزار واحد صنفی در منطقه وجود دارد که بیش از هزار واحد صنفی نظیر صافکاری، آهنگری، نجاری و ... جزء مشاغل مزاحم بوده که در نظر است به زمینی به مساحت 193 هکتار در منطقه اسب چران انتقال یابند.
تهرام/**7246/**1565


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن