تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین همایش بسوی ترویج محصول سالم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین همایش بسوی ترویج محصول سالم برگزار شد تهران بزرگ - ایرنا - نخستین همایش «بسوی ترویج محصول سالم» به همت معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران باهدف فرهنگ سازی برای مصرف محصولات سالم در فرهنگسرای شفق برگزار شد.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، محمدعلی ملبوبی معاون فناوری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به عنوان رییس هیات مدیره موسسه به تشریح روش های انتخاب و ممیزی محصولات سالم از لحاظ علمی پرداخت.
حامد پورآرام عضو هیات علمی تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در خصوص تغذیه سالم برای خانواده ها گفت: استانداردهای داخلی و جهانی، مصرف نمک و چربی ها را مضر عنوان کرده اند، برای تغییر سبک تغذیه و رسیدن به زندگی سالم بایستی از دوران کودکی با حذف نمک و طعم های غیر مفید و چربی های مضر در تغذیه به مبارزه با این معضل جهانی رفت.
سیدمحمودرضا شایسته مدیرعامل مؤسسه بسوی ترویج محصول سالم نیز به تشرح مباحث اقتصادی، عرضه و تقاضا، بازارسازی و بازاریابی محصولات سالم پرداخت و اظهار کرد: ساختار سازمانی موسسه نیز نیل به اهداف دراین عرصه ها است.
همایش به سوی ترویج محصولات سالم با حضور خانواده های علاقمند به مباحث محیط زیستی و محصولات ارگانیک و سالم و نمایندگان و روسای انجمن های غذا و تغذیه، بیوتکنولوژی، پروبیوتیک، گیاهان دارویی ایران جمعه شب توسط "مؤسسه غیر تجاری بسوی ترویج محصول سالم" در بوستان شفق تهران برگزار شد.
تهرام/1699**1565


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن