تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820262401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در نایین آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در نایین آغاز شد نایین،اصفهان- ایرنا- نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان نایین صبح شنبه در آموزشگاه آیت الله نایینی این شهرستان افتتاح شد.


به گزارش ایرنا، رییس آموزش و پرورش نایین در مراسم افتتاح این المپیاد اظهار کرد: طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یک بخشنامه وزارتی است و هدف از اجرای آن ایجاد نشاط، شادابی، پویایی و تحرک بیشتر میان دانش آموزان با نظارت و به میدان آمدن معلمان و اولیاء دانش آموزان است.
احمد قاسمی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از حلقه های توجه به ورزش مدارس است در همین راستا در نظر است دانش آموزان گرایش بیشتری به ورزش پیدا کنند و این امر سبب شود فرزندان ما از آسیب های اجتماعی در امان باشند.
وی خاطر نشان کرد: مربیان تربیت بدنی آموزش پرورش باید زمینه های مختلف را برای حضور دانش آموزان به ویژه دختران فراهم کنند و به زیر ساخت های ورزش دختران توجه بیشتری شود.
وی با بیان اینکه تمام مدارس در شهرستان برای برگزاری این طرح اعلام آمادگی کرده اند،
تأکید کرد: اجرای این طرح در مدارس به عهده مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی است و سعی شده این مسابقات در مقطع متوسطه در رشته های درون آموزشگاهی فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون و ورزش زور خانه ای و در مقطع ابتدایی به صورت بازی های بومی محلی و رشته های ژیمناستیک، شنا، دوومیدانی و طناب زنی در دو بخش پسران و دختران برگزار شود.
در شهرستان نایین حدود پنج هزار دانش آموز در 73 آموزشگاه به تحصیل مشغولند.
نایین با بیش از 38 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136/ 607


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن