تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813192944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:الگوسازی برای رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی ضرورت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سازمان تبلیغات اسلامی:الگوسازی برای رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی ضرورت دارد تبریز - ایرنا - معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: الگوسازی برای رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی در جامعه ضرورت دارد.


حجت الاسلام "سید جواد موسوی هوایی" روز جمعه در نشست هم اندیشی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی منطقه شمال غرب کشور در تبریز در خصوص برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز افزود: باید الگوهای دینی ، مذهبی و اخلاقی برای ارایه پیش بینی کنیم.
وی اظهار کرد: بر این اساس ارتقا و تعالی فرهنگ نماز ، الگو سازی و ایجاد موج برای نهادینه کردن ابعاد مختلف فرهنگ نماز و مفهوم شناسی تعالی فرهنگ از جمله اهداف برگزاری اجلاس سراسری نماز است.
وی اظهار کرد: موانع و آسیب شناسی فرهنگی در تعالی فرهنگ نماز و موضوع مدل سازی برای رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی بسیار ضرورت دارد که در برگزاری اجلاس سراسری نماز مورد توجه ویژه است.
وی گفت: نقش مسجد ، ولایت فقیه و ارزش های فردی و اجتماعی با رویکرد نماز از دیگر موضوع های مورد بحث در اجلاس است.
حجت الاسلام هوایی با تاکید بر اینکه همه اعمال و کارهای انسان تابع نماز است ، یادآوری کرد: بر اساس پژوهش علمی و نظر سنجی به عمل آمده در بین 18 هزار نفر از اقشار مختلف جامعه، بزهکاری در افراد و جوانانی که نمازخوان هستند و با مبانی اسلام ارتباط دارند بیش از 40 درصد پایین تر از دیگران است.
حجت الاسلام "علی دارابی" مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این نشست گفت: موضوع نماز موجب انسجام بخشی بیشتر در کشور است و همدلی و وحدت را بین اقشار مختلف مردم و مسوولان را تقویت می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم گفت: نتایج برگزاری اجلاس سراسری نماز باید در بخش تبلیغات، پژوهش و ترویج استفاده شود.
حجت الاسلام "مهدی عظیمی" افزود: باید در جامعه دین در کنار نماز تبلیغ شود و همچنین نتایج اجلاس نماز در تالیف کتب دانشگاهی و مدارس مورد استفاده قرار گیرد.
بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با عنوان "نماز و تعالی فرهنگی" با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نقش آن در زندگی در شش محور دی ماه امسال در اهواز برگزار می شود.
در این نشست هم اندیشی مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی و مسوولان ستاد اقامه نماز استان به بیان نکته نظرات خود در خصوص ترویج فرهنگ نماز اول وقت و جماعت و هر چه بهتر برگزاری اجلاس سراسری نماز پرداختند.
آخرین مهلت ارسال مقالات به اجلاس نماز سی ام آبان امسال اعلام شده و علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه در تهران ، خیابان ولی عصر(عج) ، خیابان زرتشت غربی، سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت پژوهشی و آموزشی، دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88896269-021 تماس بگیرند.
نشست هم اندیشی منطقه شمال غرب بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با شرکت مدیران کل تبلیغات اسلامی و مسوولان ستاد نماز استان های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان ، همدان و آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
7223/245


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن