تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواشناسی: بیشترین باران پاییزی در شهرهای ایوان و سرابله بارید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هواشناسی: بیشترین باران پاییزی در شهرهای ایوان و سرابله بارید ایلام - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: بیشترین میزان بارندگی در نخستین بارش باران پاییزی در این استان مربوط به شهرهای ایوان با 29 و سرابله با 21 میلی متر بوده است.


"یوسف شیخ الملوکی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان بارندگی در مناطق مختلف استان ایلام از صبح سه شنبه تا جمعه شب توسط ایستگاه های هواشناسی به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه در این مدت شاهد بارش باران در تمام مناطق استان بودیم، اظهار کرد: در این مدت بارش باران در ایلام 21، لومار 21، دره شهر 18، بدره 14، آبدانان 9 بوده و کمترین میزان بارندگی نیز در شهرهای دهلران و مهران با 4/1 میلی متر بوده است.
شیخ الملوکی یادآور شد: هم اکنون هوای مناطق مختلف استان صاف است ولی موج جدید سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه (فردا) وارد آسمان این استان خواهد شد و تا پایان روز سه شنبه نیز از منطقه غرب خارج می شود.
بارش باران در روزهای اخیر علاوه بر اینکه موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان شد در برخی شهرهای استان از جمله ایلام باعث آبگرفتگی معابر و بروز مشکل برای تردد مردم و وسایل نقلیه شد.
702/712


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن