تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین ناجا: هیچ کشوری مانند ایران امن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین ناجا: هیچ کشوری مانند ایران امن نیست کاشان- ایرنا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ کشوری وجود ندارد.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» جمعه شب در یادواره «شهدای سادات» کاشان، امنیت و احساس امنیت بوجود آمده در ایران را به برکت قرآن، امام راحل و رهبری انقلاب دانست و گفت: ثبات و امنیتی که امروز در کشور حاکم است به برکت خون شهداست.
وی گفت: ناجا در کنار بسیج قهرمان، سپاه پاسداران و عزیزان ارتش و دستگاه های امنیتی برای استقرار نظم و امنیت در خدمت مردم هستند و از هیچ تلاشی در این راه فروگذار نیستند.
وی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی را اعتماد مردم دانست و افزود: ناجا در سراسر کشور برای برقراری نظم، آرامش و امنیت می کوشد و این تلاش را افتخار می داند.
سردار اشتری افزود: مردم نیز باید ضمن حمایت از ناجا با انتقادات و پیشنهادات سازنده، نیروی انتظامی را در اجرایی کردن اهادف خود یاری کنند.
وی شان و منزلت مردم ایران را شایسته خدمت دانست و تاکید کرد: ناجا باید به مردمی که در خدمت شهدا و پیرو راستین ولایت هستند، بیشتر خدمت کند و خدمتگذاری به مردم را وظیفه و افتخار خود می داند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برخی اوقات ناامنی را در سرقت می بینیم که باید با این پدیده هم به شدت برخورد کنیم، اما این معضل ناامنی نیست.
وی تصریح کرد: گروه هایی علیه اسلام و با هدف بدنام کردن مسلمانان در کشورهای همسایه، سوریه و عراق ناامنی بوجود آورده اند.
وی عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان را بواسطه خون شهدا و رشادت ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف مانند پزشکی، صنایع دفاعی و اقتصادی مرهون خون شهدای والامقام است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی علت پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را پیروی مردم از ولایت فقیه بیان کرد و افزود: مردم شریف ایران تا پای جان مقابل متجاوزان ایستادگی کردند.
وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: یاد و خاطره شهدا و برگزاری یادواره برای آنان هجمه های فرهنگی دشمن را خنثی می کند.
وی با بیان اینکه یاد شهدا همه جا برای ما پیروزی و موفقیت به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: حتی وجود یک شهید در روستا باعث خیر و برکت برای آن روستا شده است.
سردار اشتری با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه جنگ تحمیلی برای ما برکت بود، اظهار داشت: دفاع مقدس مردم ایران را آبدیده کرد، بگونه ای که توانستند جلو توطئه ها و فتنه های شوم دشمنان را بگیرند.
یادواره 163 شهید سادات، 90 شهید پایگاه بسیج شهید آیت الله غفاری حوزه امام حسین (ع) سپاه کاشان همراه با یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی این شهرستان با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد «خالو» کاشان برگزار شد.
شهرستان کاشان بیش از یکهزار و 700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
562/545


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن