تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820104954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران در نگاه همه تحليل‌گران کشوري با امنيت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۵۳ب.ظ)
آيت‌الله علوي گرگاني: ايران در نگاه همه تحليل‌گران کشوري با امنيت است آيت‌الله علوي گرگاني با اشاره به نگاه تحليلگران به اوضاع ايران، اظهار کرد: از نگاه همه تحليلگران ايران کشوري داراي امنيت بالا است که اين امنيت از حسن تعهد شما به مسئوليت‌هايتان سرچشمه گرفته ‌و به‌واسطه شما ايران مهد آرامش است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيد محمدعلي علوي گرگاني در ديدار با اعضاي يگان ويژه استان قم، با اشاره به پذيرش دين اسلام از سوي مردم، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کريم فرموده ‌که پيامبر اکرم (ص) مخصوص يک قوم و گروه نيست، بلکه متعلق به همه اديان و گروه‌ها است.
مرجع تقليد شيعيان با مقايسه دين اسلام و انقلاب اسلامي، افزود: پيامبر اکرم (ص) رسالتش را براي همه بيان کرد البته برخي پذيرفتند و برخي نيز نپذيرفتند که در نظام جمهوري اسلامي ايران هم همين‌گونه بود و برخي از افراد جمهوري اسلامي را پذيرفتند و برخي از مردم آن را قبول نکردند.
وي با اشاره به دستورالعمل‌هاي قرآن براي انجام کارها، تصريح کرد: خداوند متعال در کتابش به مردم دستورالعمل‌هايي داده ‌که بر اساس آن بايد اعمال و رفتار خود را انجام دهند و با توجه به آيات قرآن افراد مي‌فهمند چه‌ کارهاي خوب و يا بدي انجام داده‌اند.
آيت‌الله علوي گرگاني با اشاره به تعيين معيار انجام کارهاي خوب و بد از سوي خدا، عنوان کرد: خداوند به کارهاي ما نظارت دارد و فقط ما بندگان نمي‌دانيم چه کسي کار خوبي انجام داده و چه کسي کار بدي انجام داده است.
مرجع تقليد شيعيان با اشاره به عالم قيامت، گفت: اعمال و رفتار ما در عالم قيامت مانند فيلمي به ما نشان داده مي‌شود، پس در اين دنيا هرکسي کار خير و شري انجام داده باشد ثمره آن را مي‌بيند، اما در قيامت همه خداوند همه اعمال و رفتار ما به ما نشان مي‌دهد.
وي با اشاره به ويژگي ستارالعيوب بودن خداوند، تاکيد کرد: خداوند اگر عيوب ما را مخفي نمي‌کرد آبروي ما مي‌رفت، بنابراين اگر در قيامت فردي منکر اعمال ثبت‌شده در کارنامه اعمالش شود، خداوند فيلم اعمال او را نشان مي‌دهد تا ديگر منکر اعمال و رفتارش نباشد، البته در قيامت همه اعضا بدن نيز با قدرت تکلمي که خدا به آن‌ها مي‌دهد رفتار انسان را در محضر خداوند شهادت مي‌دهند.
مرجع تقليد شيعيان با اشاره به تلاش براي توبه و بازگشت، تصريح کرد: شما کارکنان يگان ويژه نيز با مراجعه به وجدان خودتان اگر گناهي مرتکب شده‌ايد نيز از فرصت توبه استفاده کنيد.
وي با اشاره به حالت افسوس افراد در قيامت، عنوان کرد: روز قيامت افراد با مشاهده اعمال و رفتار خود خجالت مي‌کشند و حسرت مي‌خورند که‌ اي کاش مرتکب گناه نمي‌شدند، پس بايد از فرصت توبه و بازگشت استفاده کرد، زيرا خداوند وعده داده ‌که پس از توبه گناهان را حسنه تبديل مي‌کند.
آيت‌الله علوي گرگاني با اشاره به مهرباني خداوند، تاکيد کرد: خداوند رئوف و مهربان است و آبروي بندگان خود را و اين اندرزها براي اين است که ما متوجه مسئوليت‌هاي خودمان باشيم و بعدها دچار حسرت نشويم.
مرجع تقليد شيعيان با اشاره به نگاه تحليلگران به اوضاع ايران، اظهار کرد: از نگاه همه تحليلگران ايران کشوري داراي امنيت بالا است که اين امنيت از حسن تعهد شما به مسئوليت‌هايتان سرچشمه گرفته ‌و به‌واسطه شما ايران مهد آرامش است.
وي با اشاره به قدرداني از زحمات کارکنان يگان ويژه، خاطرنشان کرد: همه مردم بايد قدردان شما باشند که براي امنيت کشور تلاش مي‌کنيد، اميدوارم که خداوند شما در زمره بندگان خالص خود قرار دهد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن