تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815397225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ امنيت گردشگران وظيفه همه دستگاه‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۴ب.ظ)
حفظ امنيت گردشگران وظيفه همه دستگاه‌ها است معاون سازمان گردشگري گفت: حفظ امنيت و کرامت گردشگراني که به عنوان مهمان وارد کشور ما مي‌شوند وظيفه همه دستگاه‌ها است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد در نشست خبري که با موضوع اعلام برنامه‌هاي سمپوزيوم بين‌المللي سازمان ملل متحد برگزار شد به سوالات خبرنگاران در حوزه گردشگري پاسخ داد.
معاون گردشگري در پاسخ به سوالي در رابطه با ورود قطار گردشگران اروپايي به کشور، گفت: اين قطار گردشگري با برنامه‌ريزي و هماهنگي بخش خصوصي وارد کشور شده است.
رحماني‌موحد با اعلام اين خبر که قطار گردشگري مرتبط با معاونت گردشگري اواخر مهر از کشور مجارستان وارد ايران خواهد شد، تصريح کرد: ما از اينگونه اقدامات بخش خصوصي حمايت مي‌کنيم چراکه برگزاري چنين تورهايي توسعه گردشگري کشور را به همراه دارد، اما در صورتيکه بخش خصوصي با هماهنگي و تعامل معاونت گردشگري، برنامه‌هاي خود را برگزار کند، موانع و مشکلات اين مسير از بين مي‌رود.
وي در ادامه به اجراي برنامه‌هاي جذاب معاونت گردشگري با هدف تشويق گردشگران اروپايي براي بازديد از اماکن تاريخي، فرهنگي و مقاصد جديد، اشاره کرد و افزود: استفاده از ابزارها و فعاليت‌هاي جذاب و مهيج براي توسعه گردشگري، يکي از روش‌هاي موثر بازاريابي است، اما برگزاري برنامه‌هايي مثل رالي نيازمند هماهنگي‌هاي بين‌دستگاهي است.
معاون گردشگري در رابطه با ارائه آمار گردشگران به کشور گفت: ارائه آمار ماهانه در هيچ نقطه‌اي از جهان مرسوم نيست و به طور معمول آمار گردشگران ساليانه اعلام مي‌شود. براساس آماري که در 5 ماه نخست سال جاري به دست آمده است، ورود گردشگراني که با تور وارد کشور شده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200 درصد رشد داشته است.
وي افزود: بحث آمار يکي از پرچالش‌ترين حوزه‌هاي گردشگري است.
رحماني‌موحد با اشاره به اتفاقات مهم حوزه گردشگري در سال جاري، ادامه داد: امسال گردشگران، از نيمه مرداد وارد کشور ما شدند اين در حالي است که سال هاي گذشته ورود گردشگران به کشور ما از مهرماه آغاز مي‌شد.
وي با اعلام اين خبر که سياست سازمان ميراث فرهنگي در حوزه گردشگري، معرفي مقاصد متنوع و جديد به گردشگران است، يادآور شد: سازمان ميراث فرهنگي به اشغال هتل‌ها در فصل زمستان و پاييز اکتفا نکرده است و برنامه‌هاي ما براي معرفي مقاصد جديد و جذب توريست در ساير فصل‌ها به طور جدي پيگيري مي‌شود.
معاون گردشگري در ادامه به موضوع امنيت گردشگران در کشور اشاره کرد و گفت: امنيت مهمان بر عهده ميزبان است، زماني که ما به حضور حداکثري گردشگران در کشورمان توجه مي‌کنيم همه دستگاه‌ها بايد براي حفظ کرامت و حرمت مهمانان کشورمان وظيفه خود را به درستي عمل کنند.
رحماني‌موحد با تاکيد بر ارتقاء امنيت گردشگران در تعامل با نيروهاي انتظامي، يادآور شد: مواضع ناجا در ارتباط با تامين امنيت گردشگران مثبت است، تشکيل ستاد هماهنگي خدمات سفر اين پيام را به تمامي دستگاه‌ها مي‌رساند که اقدامات مستقل در اين بخش کارساز نيست، بسياري از دستگاه‌ها اين پيام را دريافت کردند و در مشارکت با معاونت گردشگري وظايف خود را در قبال توسعه صنعت گردشگري و حفظ امنيت اين مهمانان انجام مي‌دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن