تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 90 شرکت صنایع معدنی خارجی به تهران آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برای حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی؛ بیش از 90 شرکت صنایع معدنی خارجی به تهران آمدند تهران- ایرنا- در دهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران بیش از 90 شرکت خارجی از جمله شرکت های اروپایی حضور می یابند.


به گزارش ایرنا، این نمایشگاه صبح امروز (جمعه) با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
در دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.
بیش از 90 شرکت خارجی از کشورهایی مانند استرالیا، ایتالیا، آلمان، بلاروس، تایوان، ترکیه، چین، روسیه و قزاقستان در این نمایشگاه حضور دارند.
انواع صنایع و تجهیزات معادن زیرزمینی و روباز، دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل، انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری، دستگاهها و تجهیزات مرتبط به کانه آرائی و فرآوری معدنی، تجهیزات مربوط به انتقال و جابجائی مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معادن، تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگهای ساختمانی و تزئینی، ماشین آلات و ابزار برش و فرآوری سنگ تزئینی، سنگهای قیمتی و سیستم های تهویه معادن از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.
برگزاری 20 همایش و کارگاه علمی با حضور متخصصان و استادان دانشگاهها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید هیئت های تجاری داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته است.
معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها، شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی، صنعتی داخلی و خارجی، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان، ایجاد ارتباط های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش و فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته در ده هزار مترمربع فضای روباز و بسته برگزار می شود.
دهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته از 25 تا 28 مهرماه جاری هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، آماده بازدید عموم است.
اقتصام(3)**1559**2022**1569


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن