تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد موتورسیکلت با خودروی پراید 2 مصدوم در پی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برخورد موتورسیکلت با خودروی پراید 2 مصدوم در پی داشت تهران بزرگ- ایرنا- برخورد شدید موتور سیکلت با خودروی سواری پراید که در دقایق اولیه امروز /جمعه/ در بزرگران یادگار امام (ره) تهران رخ داد، 2 مصدوم در پی داشت.


به گزارش روز جمعه ایرنا، پس از تماس شهروندان با سامانه 123 تیم پزشکی اورژانس به همراه تجهیزات مربوطه نیمه شب در ساعات ابتدای امروز در محل حادثه حاضر و عملیات درمانی و اورژانسی لازم انجام و حادثه دیده گان را به بیمارستان منتقل کرد.
"محمد نقاشیان " یکی از اعضای تیم پزشکی حاضر در صحنه در این خصوص گفت: بر اثر این تصادف 2 راکب موتور سیکلت از ناحیه دست و پا به شدت دچارمصدومیت و جراحت شدند.
وی اظهارکرد: این افراد دچار شکستگی از نواحی مختلف شدند که نیروهای اورژانس پس از ارایه خدمات اولیه آنان را به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تهران منتقل کردند.
وی همچنین استفاده از کلاه ایمنی را به راکبان موتور سوار توصیه کرد و افزود: استفاده از کلاه ایمنی ضمن جلوگیری از وارد شدن صدمات بیشتر به ناحیه سر از جان باختن بسیاری از موتورسواران نیز پیشگیری می کند.

تهرام/519/9350


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن