تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799030394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در زاهدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان استانی/
مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در زاهدان برگزار شد
زاهدان - خبرگزاری مهر: مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از سران طوایف و قبایل در زاهدان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که روز پنجشنبه با مسئولان استانی و جمعی از علمای شیعه و سنی و سران قبایل و طوایف استان در تالار اجتماعات فردوسی زاهدان برگزار شد استاندار سیستان و بلوچستان از اسلام هراسی به عنوان پروژه دشمن برای ایجاد اختلاف یاد کرد. علی اوسط هاشمی در این مراسم بیان داشت: پروژه اسلام هراسی و همچنین شیعه هراسی از جمله نقشه های شوم دشمن برای ایجاد اختلاف و درگیری در بین مسلمانان و تضعیف قدرت آنها در برابر استکبار است. وی اظهار داشت:  دشمنان نظام که دیدند از ایران هراسی و شیعه هراسی راه به جایی نمی برند امروز اسلام را در مقابل اسلام قرار داده اند و عده ای جنایتکار را به اسم اسلام و در قالب گروه های تکفیری در کشورهای اسلامی به راه انداخته اند و رو در روی مسلمانان قرار داده اند تا علاوه بر تضعیف قدرت مسلمانان در بین آنها شکاف ایجاد کنند. وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گشودن روزنه ای برای نفوذ در جغرافیای ایران اسلامی است بیان داشت: با وجود هجمه های سنگین دشمن در تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اما به دلیل مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) تاکنون اجازه نفوذ و رخنه ایادی استکبار به میهن اسلامی داده نشده است.

وی تاکید کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی اقتدار و عزت و سهمی در افکار جهانیان دارد و در جزیره با ثبات سیر می کند از برکت خون شهدا و تلاش و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است. استاندار بیان داشت: عداوت و دشمنی بر علیه ایران به یک کشور باز نمی گردد و همگان مشاهده کردند که در زمان جنگ تحمیلی چند کشور بر علیه ایران از جمله اتحادیه عرب و اتحادیه اروپا دشمنی خود را نشان دادند. وی یاداور شد: در چنین شرایطی که هنوز هجمه دشمنان برعلیه این نظام ادامه دارد نقش وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. وی افزود: ملتی که با هم متحد باشد و از روی ایمان و عقیده راه راسخ و استوار را طی کند و صرفا خدا ترس باشد در مقابل تمامی توطئه ها و ترفندها ایستادگی می کند. استاندار تصریح کرد: بی شک ملت متحد ایران و سرویس ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور با پشتیبانی و همکاری نزدیک همین ملت مقتدرانه از امنیت و آرامش جامعه حفاظت می کنند و اجازه نفوذ به داخل کشور را به هیچ  شخصی نخواهند داد. وی تاکید کرد: اگر به توسعه و پیشرفت و فردایی بهتر و زیست مسالمت آمیز می اندیشیم تنها راه رسیدن به این هدف راه شهدا و راهی که پیامبر مکرم اسلام (ص) بر آن تاکید کردند و آن هم اسلام ناب محمدی (ص) است. استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: حکومت بدون ملت قدرتمند، دوام ندارد و ملت برخوردار از حکومت ضعیف نیز از اقتدار بی بهره خواهدبود  زیرا خداوند ملتی قدرتمند و حکومتی مقتدر نصیب ایران اسلامی کرده که امنیت آن در منطقه حرف اول را می زند. حاصل مجاهدت های سربازان گمنام صیانت از نظام و مردم است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان نیز در این مراسم بیان داشت: حاصل مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان در طی سال های گذشته ایجاد امنیت و صیانت از نظام و مردم است. آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات اظهار کرد: کار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در مسیر قرآن و اسلام است و همانگونه که در صدر اسلام به چنین تشکیلاتی نیاز بود در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز شکل گرفت و امنیت را برای ملت به ارمغان آورد. نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از زمانی که سربازان گمنام امام زمان (عج) این رسالت را برعهده گرفتند برکات فراوانی برای جامعه و شهروندان به همراه داشته است. وی کشف کودتای مخملی و جنگ نرم دشمنان در فتنه 88، دستگیری عبدالمالک ریگی، انهدام بزرگترین شرکت هرمی در سال 88 را تنها گوشه ای از برکات مجاهدتهای خاموش این عزیزان عنوان کرد و گفت: تلاش های وزارت اطلاعات موجب بهت و تحیر بسیاری از سرویس های اطلاعاتی دنیا به ویژه در عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی شد.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات وظیفه انجام اقدامات پیشگیرانه در جامعه و دفاع از نظام را برعهده دارد افزود: اطلاعات از ضروری ترین و حیاتی ترین سیستم ها و تشکیلات هر حکومت است. نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان همچنین گفت: وزارت اطلاعات در شرایطی که دشمنان نظام با حرکت های نرم و خشن در دستگاه های اجرایی نفوذ کرده بودند به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت و توانست از نهال نوپای انقلاب به خوبی صیانت و پاسداری کند. دشمن چشم طمع به سیستان و بلوچستان دوخته است رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز در مراسم گرامیداشت ساگرد تاسیس وزارت اطلاعات بیان داشت: محصول شجره طیبه ای که به دست بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سال 63 پایه گذاری شد امنیت پایداری است که امروز در جامعه مشاهده می شود. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود:امنیت مولفه ای بسیار مهم در جامعه است و دارای ابعاد متعددی از جمله امنیت روانی، اقتصادی، بهداشتی و حتی قضایی استکه اگر در جامعه ای فراهم شود بستر رشد و شکوفایی آن جامعه فراهم می شود. وی افزود: در حال حاضر در سایه نظام جمهوری اسلامی و ایثارگری های شهدا عزیز و تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، نظامی و قضایی امروز ملت ما طعم شیرین امنیت را می چشد و ایران به عنوان جزیره ای امن در اقیانوس متلاطم دنیا راه توسعه و پیشرفت را طی می کند. وی ادامه داد: امنیت نعمت بزرگی الهی است که در تامین آن مردم نقش اساسی را دارند و اگر هوشیاری مردم بویژه در استانی با تنوع قومی و مذهبی نباشد دشمنان تلاش می کنند همان اتفاقاتی را که در کشورهای دیگر بوجود آورده اند در ایران اسلامی نیز بوجود آورند. حجت الاسلام حمیدی بیان داشت: سیستان و بلوچستان تنگه احد ایران اسلامی است که اگر این تنگه از دست برود کشور از دست می رود و دشمن در حال حاضر به دنبال فتح تنگه احد است و تصمیم دارد از این نقطه به نظام ضربه بزند. وی با اشاهره به اقدامات تروریستی در مرز های شرقی بیان داشت: دشمن با دست زدن به جنایات متعدد تصمیم دارد تا شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار دهد اما خوشبختانه هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی و قضایی و تعامل و همکاری آنها با یکدیگر تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است. وی تصریح کرد: هر تهدیدی علیه جامعه بوجود می آید سربازان گمنام امام زمان (عج) در خط مقدم مقابله با آن قرار دارند. وی با بیان اینکه کار اطلاعاتی با جاسوسی متفاوت و جاسوسی در نظام اسلامی مردود است، گفت: در کشورهای مختلف جهان سازمانهای جاسوسی به ویژه موساد و سیا به تجسس در زندگی مردم می پردازند و مردم آرامش لازم را ندارند زیرا اساس کار این قبیل سازمان ها جاسوسی است اما در نظام اسلامی جاسوسی و تجسس در زندگی مردم نامشروع و مردود است.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: علت عدم موفقیت های سازمان های جاسوسی با آن همه تجهیزات و امکانات همین است که کار نامشروع انجام می دهند و از کار نامشروع کار مشروع حاصل نمی شود اما وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی چون کارش مشروع است و تجسس و جاسوسی نمی کند با وجود تجهیزات و امکانات محدود موفقیتهای کلانی بدست می آورد که تمامی سازمانهای اطلاعاتی جهان را به حیرت وا می دارد. وی افزود: کار اطلاعاتی در ایران اسلامی مردم محور، برای مردم و امنیت جامعه است و مهمترین منبع اطلاعاتی وزارت اطلاعات نیز مردم هستند و به همین سبب این نهاد مردمی همواره در کارش موفق است. پیشگیری یکی از ویژگی های بارز وزارت اطلاعات است فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت تاسیس وزارت اطلاعات بیان داشت: نقش پیش بینی و پیشگیری و اقدامات پیش دستانه در وزارت اطلاعات بسیار پر رنگ و یکی از ویژگی های بارز این نیروها است.

سردار حسین رحیمی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مورد هجمه استکبار و به ویژه نقشه های شوم انگلیس بوده و حجم این تهاجمات در دهه نخست انقلاب بیش از هر زمان دیگر پر رنگ تر بوده است. وی با بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافقان، کمونیست ها، حزب توده و سایر احزاب معاند که از درون نظام اسلامی را با توطئه های خود درگیر کرده بودن برای ضربه زدن از خارج نیز جنگ را بر ایران تمیل کردند که خوشبختانه با وجود تمامی این هجمه ها هوشیاری و مقاومت ملت ایران اجازه دستیابی به این اهداف شوم را به آنها نداد. فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به افزایش یافتن تهاجمات و همچنین پیچیدگی کار دشمن برای سرنگونی نظام ، امام راحل مجموعه ای تخصصی و فنی و منسجم را با عنوان وزارت اطلاعات شکل دادند که به برکت تلاش های این وزارت امنیت به جامعه بازگشت و از حجم تهدیدات کاسته شد. رحیمی بیان داشت: وزارت اطلاعات نهادی برآمده از بطن انقلاب است که پرسنل آن را متدین ترین و با تقوا ترین فرزندان این نظام تشکیل می دهند و یکی از ویژگی های برجسته آنها استفاده از پرسنل تخصصی است.        








۱۳۹۳/۷/۲۵ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن