تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819322962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهرکرج: دولت را یاری کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو شورای شهرکرج: دولت را یاری کنیم کرج-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امروز دولت به لحاظ منابع درآمدی با مشکلاتی مواجه است، گفت:دست اندرکاران هربخش باید با دید جهادی ، دولت تدبیر و امید را در خدمات رسانی به مردم کمک کنند.


"حمید رضا ابوالحسنی " روز پنج شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:همانطور که مقام معظم رهبری در پیام نوروز امسال بر مدیریت جهادی تاکید داشتند، مدیران باید با نگاه جهادی و شجاعت به انجام طرح های بزرگ بپردازند.
عضو کمیسیون عمران و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت:امروز قطار شهری کرج یکی از طرح های بزرگ ملی است که باید با استفاده از ظرفیت ها و منابع موجود آن را به سرانجام برسانیم.
وی تاکید کرد: دراین وضعیت که دولت با مشکل مالی مواجه است ، باید طرح بزرگ قطار شهری را با استفاده از منابع داخلی و سرمایه های استان البرز تکمیل کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلانشهر کرج و استان البرز دارای ظرفیت ها و منابع فراوانی است و نباید طرح ها را به خاطر اختصاص اعتبار از منابع ملی معطل بگذاریم.
وی افزود: اگر از سال 82 که عملیات احداث خط دو قطار شهری کرج آغاز شد، اجرای آن را با تکیه بر منابع داخلی پیش می بردیم امروز این پروژه بزرگ به تاخیر نمی افتاد.
عضو کمیسون عمران و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: مدیریت شهری کرج مصمم است تا با استفاده از ظرفیت های داخل استان نسبت به اجرای پروژه های قطار شهری اقدام کند.
وی گفت : یکی از اقدامات شورای شهر کرج ، تصویب لایحه دریافت تسهیلات بانکی از سوی شهرداری برای اجرای پروژه های عمرانی است.
وی ادامه داد: با تصویب این لایحه ، امسال شهرداری کرج بخش عمده ای از طرح های عمرانی با استفاده از تسهیلات بانکی انجام داد که این رویه نیز برای قطار شهری در پیش خواهیم گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر کرج، فروش اراضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی در حوزه استان و استفاده از سرمایه های بخش خصوصی را ازجمله راهکارهای مناسب برای اجرای پروژه های عمرانی و قطار شهری کرج برشمرد.
وی تاکید کرد: نباید دست روی دست بگذاریم و منتظر حمایت های دولت باشیم بلکه هر مجموعه باید به شناسایی ظرفیت ها در حوزه کاری خود بپردازد تا در استان و کشور بتوانیم به مردم خدمات دهی مناسب کنیم.
عضو شورای شهرکرج تاکید کرد : قطار شهری یک پروژه عظیم است که اگر به نتیجه برسد ، شاهد تحول بزرگی در حوزه ترافیک کلانشهر کرج خواهیم بود.
وی افزود: باید تدبیر کنیم و طرح های عمرانی را یکی پس از دیگری به نتیجه برسانیم تا در سال های آینده دچار مشکل نشویم.
کرج با حدود دو میلیون نفر جمعیت ، چهارمین کلانشهر کشور است که پروژه های قطار شهری از سال 78 در آن آغاز شده است.
خط یک قطار شهری کرج بین گلشهر کرج و صادقیه تهران اکنون فعال است،خط دو قطار شهری با 27 کیلومتراز سال 82 عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا کنون 14 کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.
با توجه به محدودیت منابع ملی ، قرار است تکمیل این خط از محل تسهیلات بانکی و منابع داخلی استان البرز انجام شود.
اکنون ترافیک مهم ترین مشکل کلانشهر کرج است که درصورت تکمیل خط دو قطار شهری بخشی از آن برطرف می شود ، ضمن آنکه چهار خط دیگر قطار شهری برای کرج تعریف شده اما هنوز در سطح مطالعه باقی مانده است.ک/3
7410/ 691


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن