تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر: بسیاری پیشرفت گرگان را دوست نداشته و سیاه نمایی می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو شورای شهر: بسیاری پیشرفت گرگان را دوست نداشته و سیاه نمایی می کنند گرگان - ایرنا - سخنگوی شورای شهر گرگان بدون ذکر نام، مدعی شد: بسیاری از افراد پیشرفت شهر را دوست نداشته و با سیاه نمایی و مخدوش کردن اذهان عمومی سعی در ایجاد مشکل و جنجال دارند.


"ناصر گرزین" شنبه شب در جلسه شورای شهر گرگان افزود: شورا بدون ورود به این قضایا در حال طی مسیر توسعه شهری بوده و هیچ وقت وارد مسایل حاشیه ای و چالش نمی شود بلکه در تلاش است با تدبیر به سمت و سوی وفاق و همدلی پیش رود.
وی یادآور شد در عین حال شورا برای دفاع از حقوق شهروندان سکوت نمی کند و تغییر در ساختار و زیربناهای شهر و تلاش در حل و فصل مسایل روزانه شهروندان مانند زیباسازی و جمع آوری زباله با جدیت پیگیری می شود.
گرزین، فعالیت شورای دوره چهارم را براساس قوانین و ضابطه و نه مصلحت گرایی بیان کرد و افزود: با ورود به مسایل حاشیه ای از وظایف اصلی خود بازخواهیم ماند و تمام تلاش ما بر این است که اقدامات از طریق رسانه‎های مکتوب بعد از پایان دوره شورا به مردم اعلام شود.
به اعتقاد سخنگوی شورای شهر هم اینک گرگان در مسیر توسعه قرار گرفته و این مساله فرصت مغتنمی برای تداوم فعالیت های شورا بوجود آورده تا به آن افتخار کنیم.
وی هم چنین با اشاره به طرح جامع اطلاعات جغرافیایی ( GIS) به عنوان یکی از فعالیت های خوب در دست اقدام شهرداری گرگان، گفت: با اجرای این طرح فعالیت های شهرداری ضابطه مند تر و کارشناسی می شود.
گرزین ادامه داد: هم اینک مشاور طرح تعیین شده و چهار ماه دیگر عملیات اجرایی آن شروع می شود تا براساس ضابطه تصمیمات درست شهری گرفته شود.
سخنگوی شورای شهر گرگان با اظهار امیدواری از این که گرگان دارالمومنین خواهد شد، گفت: لازم است منظرآرایی، زیبا سازی و مبلمان شهری به این سمت سوق یابد.
گرزین درادامه تاکید کرد: نصب تندیس شهدا و مزین کردن معابر شهری گرگان به نماد ایثار و شهادت برای دستیابی به اهداف شهدا یکی از انتظاراتی است که امید داریم با جدیت دنبال شود.
وی، طرح تفکیک زباله به عنوان طلای کثیف از مبدا و ایجاد پارک مدرن شهری کودکان را از پروژه های در دست اجرا و قابل پیگیری دانست و باز هم اظهار امیدواری کرد که با جذب سرمایه گذاری های مرتبط، شاهد به اجرا درآمدن این طرح ها برای تغییر زیرساخت های شهری باشیم.
به گفته گرزین، تغییر در نامگذاری های سطح شهر، مشخص شدن وضعیت پل های هوایی بخصوص میدان شهرداری و بی تفاوت نبودن به بافت تاریخی شهر و بهسازی آن بجای نوسازی و تعیین تکلیف زیرگذر شهید قندهاری از پروژه های دیگری است که نیازمند پیگیری روسای شوراها و شهرداری از دستگاه های ذیصلاح می باشد.
وی در ادامه با اشاره به دهه امامت و ولایت و تبریک عید سعید غدیر گفت: ولایت از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و ملت ایران با تبعیت ازغدیر و رهبری موفق به کسب دستاوردهای بسیاری شده است.
گرزین هم چنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروزه امنیت و سلامت اجتماعی ناشی از تلاش، کارآمدی و اقتدار نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان نیز در این نشست طی سخنانی گفت: "پلیس، تلاش جهادی و کارآمدی و اقتدار" شعار امسال هفته ناجا بوده که برگرفته از نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب می باشد.
سرهنگ "شعبان غرباء" در مورد فعالیت های این نیرو نیز به کاهش آمار وقوع جرائم و افزایش کشفیات اشاره کرد و در عین حال سرقت را یکی از معضلات کنونی مرکز گلستان بیان کرد.
وی هم چنین اضافه کرد: حدود 85 درصد جرائم بویژه در بحث سرقت در اثر غفلت و سهل انگاری مال باختگان رخ داده است.
غرباء اضافه کرد: طرح های پیشگیری از سرقت، شناسایی اراذل و اوباش، برخورد با معتادین بویژه معتادین پرخطر، پدیده بدحجابی، سگ گردانی، کانون های جرم، سد معبر و آلودگی های صوتی و ایجاد پلیس افتخاری و نگهبان محله از موارد در دست اجرا در مرکز استان گلستان است.
601/7464/2729


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن