تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرکشور: اقدامات ‎اشرار تاثیری ‎در امنیت ‎ایران ‎ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزیرکشور: اقدامات ‎اشرار تاثیری ‎در امنیت ‎ایران ‎ندارد
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: با توجه به همجواری افغانستان و پاکستان با کشور ایران، این کشور‌ها متاسفانه نتوانسته‌اند به صورت کامل کنترل بر روی مرزها داشته‌ باشند که به همین خاطر در برخی موارد اشرار با سوء استفاده دست به برخی اقدامات می‌زنند که این اقدامات تاثیری بر ثبات و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.
 فارس: وزیر کشور با اشاره به ضعف افغانستان و پاکستان در کنترل مرزهای مشترک گفت: در برخی موارد اشرار با سوء استفاده دست به برخی اقدامات می‌زنند که این اقدامات تاثیری بر ثبات و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در جریان سفر به شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: یک هفته در میان به استان‌های کشور سفر می‌کنم که این سفر نیز ادامه‌ همین سفرها است، به طوری که ما با مشکلات مردم منطقه در این سفر‌ها بیشتر آشنا می‌شویم تا برای پیگیری آنها گام‌های اساسی برداریم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در مرزهای کشور‌ شرایط خوبی حاکم است،و ما با آمادگی لازم و کافی بر مرزهای غربی و شرقی کشور تسلط کافی داریم و امنیت در آنها برقرار است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به همجواری افغانستان و پاکستان با کشور ایران، این کشور‌ها متاسفانه نتوانسته‌اند به صورت کامل کنترل بر روی مرزها داشته‌ باشند که به همین خاطر در برخی موارد اشرار با سوء استفاده دست به برخی اقدامات می‌زنند که این اقدامات تاثیری بر ثبات و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

رحمانی فضلی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با توانمندی‌ نیروهای مرزبانی و سایر دستگاه‌های نظامی اقدامات اشرار در منطقه کم شده است.







تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن