تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803647187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات نیروی انتظامی زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی/ تامین امنیت مهمترین مؤلفه در توسعه سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی همزمان با هفته نیروی انتظامی عنوان شد:
اقدامات نیروی انتظامی زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی/ تامین امنیت مهمترین مؤلفه در توسعه سرمایه گذاری است
تبریز - خبرگزاری مهر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه تلاش خستگی ناپذیر و بی وقفه نیروی انتظامی را زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی ایران عنوان کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای تجلیل از این بزرگمردان جان برکف عنوان و تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حافظ جان و مال و ناموس مردم است. وی کار برای خدا بصورت مخلصانه، ایثارگرانه، شبانه روزی، بی وقفه و خستگی ناپذیر را در جهت تامین آسایش، آرامش و امنیت مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی خواند گفت: اعتماد و اعتقاد مردم به عملکرد پلیس مهمترین سرمایه اجتماعی این نیرو است و بدون مردم پلیس هیچ مفهومی ندارد. حیدری آزاد در ادامه اظهار کرد: مردم باید خود را در ارائه انتقاد، پیشنهاد و نیز شکایت از عملکرد ماموران پلیس آزاد دیده و احساس کنند که گوش شنوایی در این ارگان وجود دارد که به مشکلات آنها رسیدگی کند و نیروی انتظامی نیز همواره باید مظهر اقتدار، نظم ، مهربانی و رافت و رحمت در جامعه باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، بزرگترین وظیفه این نیرو پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب است که تا کنون نیز در این راستا موفق عمل کرده است. وی توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری در منطقه را مرهون تلاش های خالصانه و خاضعانه نیروهای انتظامی عنوان و تصریح کرد: نیروی انتظامی دیده بان و حافظ دستاوردهای نظام و نیز چشم بیدارنظام است . حیدری آزاد از اخذ موافقت های اولیه برای ارتقای درجه جایگاه سازمانی نیروی انتظامی میانه خبر داد و گفت: جایگاه نیروی انتظامی و فرماندهی آن 17 و جایگاه سازمانی آن 16 است که به زودی با افزایش پرسنل و تجهیزان و تقویت آن شاهد ارتقاء درجه سازمانی این نیرو در شهرستان خواهیم بود. فرماندار بناب نیز مردم را مهمترین عامل در کمک برای ایجاد امنیت در جامعه دانست و گفت: به دلیل مسئولیت و عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت کشور و انتظار مردم و نهادهای مختلف از این نیرو، اقتدار و قدرت آن بایستی تثبیت و تقویت و موجب آرامش هر چه بیشتر جامعه شود. ولی الله فرج اللهی که دوشنبه بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان و پرسنل این نیرو در شهرستان بناب سخن می گفت، افزود: امروز در بحث امنیت همه نگاه ها در سطح کشور به سمت پلیس دوخته شده است، از این رو اقتدار نیروی انتامی موجب آرامش در جامعه، مایه وحشت قانون شکنان و قانون گریزان و مأمن و پناهگاه برای مردم است که همه باید برای ارتقای اقتدار این نیرو تلاش کنند.

وی در ادامه وجود امنیت را از مهمترین شاخص های توسعه هر جامعه ای دانست و خاطر نشان شد: در این میان مردم از مهمترین عواملی هستند که می توانند به ایجاد امنیت در جامعه کمک کنند و با وجود ناامنی های بیشمار در کشورهای همسایه، از جمهوری اسلامی ایران بعنوان جزیره ای امن در منطقه یاد می شود چرا که امنیت به عنوان مهمترین مؤلفه سرمایه گذاری در کشور با هوشیاری و تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی تامین شده است. فرماندار بناب با اشاره به 32 وظیفه مشخص شده در قانون برای نیروی انتظامی آن را نشان از تلاش های مستمر این نیرو دانست و گفت: نیروی انتظامی با این تلاش های بی وقفه اجازه نخواهد داد کسانی که قصد اختلال در نظم و امنیت عمومی را دارند، در اهداف و اعمال خود موفق شوند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب نیز کشف 89 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 55 هزار و 552 بطری مشروبات الکلی، کشف 793 لیتر مشوربات الکلی دست ساز و نیز سه هزار و 463 حلقه سی دی مبتذل را از عمده فعالیت های این نیرو در یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی درون شهری و 25 درصدی تصافات فوتی برون شهری در بناب از دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی این شهرستان در این مدت بوده است.

سرهنگ علی سلطانی وش در ادامه افزایش سطح تعاملات با مردم و تقویت ارتباط با ادارات و نهادها را از مهمترین برنامه های آینده این نیرو در شهرستان بناب اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی خود را یک نیروی مردمی می داند و سرمایه اصلی این سازمان اعتماد مردمی است و این اعتماد مشارکت مردمی را در پی دارد که موجب افزایش امنیت خواهد شد. وی در بخش پایانی سخنان خود به دستگیری یک باند سرقت طلا و نیز باند سارقان خودرو با هفت دستگاه خودروی مسروقه توسط نیروی انتظامی شهرستان بناب اشاره و اظهار کرد: در یک سال گذشته نزدیک به 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق نیز توسط عوامل نیروی انتظامی بناب کشف و ضبط شده است.


۱۳۹۳/۷/۱۴ - ۱۵:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن