تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803344215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر کشور: کارکنان شهرداری های کشور 5.5 برابر ظرفیت پستهای سازمانی این بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر کشور: کارکنان شهرداری های کشور 5.5 برابر ظرفیت پستهای سازمانی این بخش است ارومیه - ایرنا - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: کارکنان شهرداری های کشور 5.5 برابر ظرفیت پستهای سازمانی این بخش است.


"هوشنگ خندان دل" چهارشنبه شب در دیدار با مدیران حوزه عمرانی آذربایجان غربی و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه که با حضور معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد، افزود: گسترش غیرهوشمندانه تشکیلات در شهرداری ها می تواند پیامدهای نگران کننده ای داشته باشد و باید این امر مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در راستای بهبود این وضعیت، لایحه مقررات اداری استخدامی شهرداری های کشور تدوین شده است.
وی همچنین از تدوین دو لایحه مهم در خصوص مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار در شهرها خبر داد و اظهار کرد: این لوایح برای تصمیم گیری به هیات دولت تقدیم شده و در حال بررسی های کارشناسی هستند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، قانون شهرداری ها را قانونی قدیمی عنوان کرد و ادامه داد: بازنگری در این قانون بسیار ضروری به نظر می رسید که در این راستا، کارشناسی های بسیار زیادی انجام و قانون مدیریت یکپارچه شهری با کمک فنی کارشناسان تدوین شد.
خندان دل گفت: طبق قانون بودجه امسال در صورت اجرای طرح هایی در راستای کاهش مصرف انرژی در کشور، وزارت نفت باید کمک های اعتباری در اختیار مجریان طرح ها قرار دهد که در این خصوص، چهار طرح در شهرداری های کشور اجرایی می شود.
وی افزود: خرید 17 هزار دستگاه اتوبوس برای شهرهای مختلف کشور، برنامه ریزی برای خرید 80 هزار دستگاه تاکسی و 60 هزار دستگاه ون، تسریع در اجرای طرح های قطار شهری و تبدیل موتورسیکلتهای بنزینی به برقی این طرح ها را شامل می شوند.
وی اضافه کرد: بهترین و سریعترین اقدام در راستای توسعه حمل و نقل ریلی در ارومیه، اجرای طرح ترامواست و مترو باید در نوبت های بعدی مطالعه شود.
هادی بهادری معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت عمرانی ارومیه اظهار کرد: انجام مطالعات مترو برای این شهر یک ضرورت مهم است و جزء مطالبات اصلی مردم به شمار می رود.
وی ادامه داد: اختصاص 25 دستگاه اتوبوس جدید با توجه به پرداخت هزینه های آن در گذشته، کمک اعتباری برای تفکیک آب خام از آب تصفیه شده برای فضای سبز ارومیه، تجهیز آتش نشانی ها و بهبود کمی و کیفی آنها، اجرایی کردن خطوط BRT ، اجرای کامل مطالعات جمع آوری آبهای سطحی، ساماندهی محل دفن پسماند ارومیه و اختصاص سهمیه اوراق مشارکت برای اجرای طرح های عمرانی این شهر از جمله مواردی است که امیدواریم با همراهی وزارت کشور زمینه انجام آنها فراهم شود.
در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به بیان دیدگاههای خود در خصوص مدیریت شهری و نیازهای سخت افزاری و اعتباری ارومیه پرداختند.
ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است که بیش از 800 هزار نفر در آن، خدمات مدیریت شهری را دریافت می کنند.
8136


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن