تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمرانی وزیر کشور از افزایش اعتبارات دولتی شهرداری های کوچک خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون عمرانی وزیر کشور از افزایش اعتبارات دولتی شهرداری های کوچک خبر داد اردبیل - ایرنا - معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: با افزایش اعتبارات دولتی شهرداری های کوچک، وضعیت اقتصادی و مالی این شهرداری ها در سطح کشور بهبود می یابد.


به گزارش ایرنا، "هوشنگ خندان دل" روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی پیشنهادی شهرداری خلخال، افزود: با محقق شدن این طرح به زودی اعتبارات شهرداری های کوچک در شهرهای با جمعیت زیر 250 هزار نفر، افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی هیچ وقت جوابگوی نیاز مالی شهرداری های کم درآمد نبوده، گفت: شهردار
و اعضای شورای اسلامی شهرهای کوچک و کم درآمد همچون خلخال باید برای افزایش درآمد محلی تلاش کنند.
رییس سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور همچنین با اشاره به سابقه فرهنگی شهر خلخال اظهار کرد: خدمات ارائه شده به شهروندان شایسته مردم با فرهنگ این شهر نیست و به دلیل مشکلات مالی شهرداری خلخال، از سال های گذشته وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهر مطلوب نبوده است.
وی افزود: برای جبران این نقص از هر گونه راهکار ممکن برای بهبود وضعیت مالی شهرداری خلخال و افزایش سطح خدمات رفاهی به شهروندان این شهر تلاش خواهیم کرد.
وی در بازدید از محل اجرای پل اللرباغی شهر خلخال نیز با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در سهولت تردد به دو سمت رودخانه خلخال چایی نسبت به تامین یک سوم از اعتبار مورد نیاز این پروژه قول مساعد داد.
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: دو سوم از اعتبارات مورد نیاز این پروژه نیز از محل درآمدهای محلی شهرداری خلخال و اعتبارات استانی و از طریق معاونت عمرانی استانداری اردبیل تامین خواهد شد.
وی با قدردانی از تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خلخال در خدمات رسانی به مناطق حاشیه نشین شهر برای تامین قیر مورد نیاز آسفالت معابر خاکی شهر خلخال نیز قول مساعد داد.
معاون عمران وزیر کشور در سفر امروز خود به خلخال از محل دفن زباله های شهر خلخال نیز بازدید کرد و گفت: اولویت کاری شهرداری خلخال و سایر شهرداری های سطح کشور حل مشکل دفن غیر بهداشتی زباله های شهری است.
وی افزود: به مخاطره انداختن سلامت شهروندان و یا آلودگی محیط زیست از سوی شهرداران قابل قبول نیست و اجرای طرح پسماند زباله و جمع آوری ، انتقال و دفن اصولی و بهداشتی زباله های شهری باید در اولویت کاری شهرداری ها قرار گیرد.
خندان دل اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور نیز براساس توان خود برای کمک به راه اندازی سایت جدید دفن زباله های شهر خلخال و تامین ماشین آلات مورد نیاز جمع آوری و حمل بهداشتی زباله به شهرداری خلخال کمک می کند.
شهر خلخال با وسعت 670 هکتار و جمعیتی حدود 50 هزار نفر در 150 کیلومتری اردبیل
اردبیل واقع شده است.
شهرداری خلخال در سال 1311 تاسیس و برغم قدمت 82 ساله این شهر از نظر درجه بندی جزو شهرهای درجه هفت محسوب شده و از لحاظ امکانات شهری نیز در لیست شهرهای کم برخوردار کشور قرار گرفته است.
سفر معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور به خلخال اولین سفر مسوولان کشوری به خلخال در حوزه معاونت عمرانی وزارت کشور به این شهر در تاریخ عمر با برکت انقلاب اسلامی است.
7119/594/530/ 1625


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن