تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804103346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر بهداشت: 500 دانش آموخته و دانشجوی طب سنتی در کشور داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر بهداشت: 500 دانش آموخته و دانشجوی طب سنتی در کشور داریم مشهد - ایرنا - معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون نزدیک به 500 دانش آموخته و دانشجو در رشته های دکترای تخصصی طب سنتی، تاریخ پزشکی و داروسازی طب سنتی در کشور داریم.


محمود خدادوست روز شنبه در همایش دانشجویان دکترای تخصصی طب سنتی کشور در مشهد افزود: افزون بر 300 نفر از این تعداد دانش آموختگان و دانشجویان مقطع دکترای تخصصی طب سنتی هستند.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون هفت دانشکده طب سنتی در کشور دایر است، در حالی که 16 دانشگاه علوم پزشکی کشور رشته مصوب طب سنتی دارند و 13 دانشگاه نیز مشمول آموزش این رشته می باشند.
خدادوست گفت: برای گسترش و نهادینه سازی طب سنتی در ایران که قدمت بیش از 150 ساله دارد، تاکنون بزرگانی مانند دکتر ولایتی، لاریجانی، بهرامی و اصفهانی، زحمات بسیار کشیده اند.
وی با بیان اینکه پیام طب سنتی باید به جامعه دانشگاهی و پزشکی کشور به درستی منتقل شود، افزود: متخصصان طب سنتی می توانند با فعالیت مناسب خود این موضوع را اثبات کنند که طب سنتی در کنار طب رایج برای ارتقای سلامت جامعه نقش بسزایی دارد.
وی خاطر نشان کرد: دست اندرکاران این رشته با عملکرد خود می توانند از افراطی گری های گروهی که اکنون از گرایش و باور مردم نسبت به طب سنتی سوء استفاده می کنند، پیشگیری کنند.
معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون شرایط لازم برای گسترش و نهادینه سازی طب سنتی در کشور مهیا است و رهبر فرزانه انقلاب، رییس جمهوری و وزیر بهداشت در این زمینه همواره نگرش حمایتی و هدایتی داشته اند.
خدادوست افزود: طب سنتی در سیاست های 14 گانه کلی نظام نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، مورد تاکید قرار گرفته است.
وی با اشاره به تصویب سند توسعه گیاهان دارویی و طب ایرانی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در نقشه جامع علمی کشور نیز توسعه طب سنتی مورد تاکید می باشد.
وی گفت: رسالت دانش آموختگان طب سنتی فراتر از یک رشته تخصصی است، چرا که دانشجویان طب سنتی وارد رشته ای شده اند که باید آن را احیا و استفاده از ظرفیت های این طب در نظام سلامت را تثبیت کنند.
وی افزود: در این راستا باید بسته های آموزشی طب سنتی برای هر مقطع و متناسب با فهم و کاربرد افراد به صورت جداگانه تهیه و ارائه شود.
7487 / 664


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن