تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت سه مرد شیک پوش با ماشین های مدل بالا


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بازداشت سه مرد شیک پوش با ماشین های مدل بالا
سه مرد که با سه خودروی شیشه دودی و معرفی خود به عنوان مأموران دولتی و نظامی اقدام به سرقت مسلحانه می‌‌کردند، بازداشت شدند.



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز  به نقل از ایران، این سه مرد کت و شلوار متحدالشکل می‌پوشیدند و با نشان دادن بی‌سیم به بهانه مظنون شدن به افراد اقدام به سرقت می‌کردند. 28 تیرماه سال جاری مردی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به افسر نگهبان گفت که توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی سواری شاسی‌ بلند مورد زورگیری قرار گرفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور قاضی «نصرتی» بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. مالباخته به افسر پرونده گفت: ساعت دو و نیم عصر 28 تیرماه سال جاری در خیابان آزادی با موتورسیکلت در حال تردد بودم که دو نفر سرنشین یک دستگاه خودروی شاسی بلند سفید رنگ، مرا متوقف کردند و با نشان دادن بی‌سیم، دستبند و تهدید سلاح کمری خود را مأمور معرفی و به بهانه داشتن مواد مخدر اقدام به بازرسی بدنی من کردند و نهایتاً کارت عابربانک مرا گرفتند و از محل متواری شدند. لحظاتی بعد از طریق سیستم پیامک بانکی متوجه شدم مبلغ 64 میلیون تومان وجه نقد داخل کارت برداشت شده است.
  شکار زورگیری با دوربین مداربسته
با توجه به اظهارات مالباخته و محل دقیق سرقت، کارآگاهان به این محل مراجعه کردند و با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته منطقه موفق به شناسایی خودروی شاسی بلند دزدان شدند. بررسی‌های به عمل آمده روی خودروی تویوتا لندکروز شناسایی شده نشان داد که خودرو، آخرین بار به صورت قولنامه‌ای به فردی به نام «علیرضا» 37ساله  فروخته شده است.   تصاویر علیرضا نیز به مالباخته نشان داده شد و علیرضا به عنوان یکی از دزدان مورد شناسایی قرار گرفت. کارآگاهان همچنین در بررسی سوابق علیرضا دریافتند وی از مجرمان سابقه‌داری است که پیش از این نیز به اتهام ارتکاب جرایم مختلف ایراد ضرب و جرح عمدی، خرید و فروش مال دزدی و سرقت دستگیر و روانه زندان شده است.
در ادامه رسیدگی به پرونده، اقدامات پلیسی برای شناسایی همدستان علیرضا در دستور کار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی دو عضو دیگر گروه به نام‌های «ولی» 35 ساله و «عبدالرضا» 39 ساله شدند. بررسی سوابق آنها نشان داد این دو نفر نیز بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف اخلال در نظم عمومی، نگهداری غیرمجاز تجهیزات نظامی، استفاده از سند مجعول و ضرب و جرح عمدی دستگیر و روانه زندان شده‌اند.
  شکایت‌های جدید
همزمان با شناسایی اعضای گروه دزدان مسلح، کارآگاهان اداره یکم با بررسی سوابق سرقت‌های مشابه موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی شدند که به همین شیوه و شگرد مورد سرقت‌های تحت عنوان مأمور قرار گرفته بودند.
بررسی اظهارات مالباختگان نشان داد در تمامی سرقت‌ها دزدان با داشتن ظاهری کاملاً آراسته - داشتن کت و شلوارهای یک شکل و یکرنگ با یکدیگر - و با نشان دادن تجهیزات نظامی عمدتاً به بهانه داشتن موادمخدر اقدام به دستگیری صوری مالباختگان می‌کردند.
بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان نیز نشان داد متهمان، علاوه بر خودروی تویوتا لندکروز سفید رنگ با شیشه‌های دودی، از سه دستگاه خودروی پژو پارس سفید، ماکسیما نقره‌ای و سمند نوک مدادی در سرقت‌های خود استفاده کرده‌اند.
  بازداشت در آخرین لحظه تبهکاری
با توجه به اقدامات تبهکاران در ده‌ها فقره سرقت، دستگیری آنها هنگام ارتکاب سرقت در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. به همین منظور، چند تیم عملیاتی ویژه در اداره یکم پلیس آگاه تشکیل شدند و هر سه متهم را از زمان خروج از مخفیگاه‌هایشان در کرج و مارلیک، تحت مراقبت قرار دادند.
ظهر 15 مهرماه سال جاری، همزمان با ارتکاب سرقت از سوی اعضای گروه تبهکار و قبل از هرگونه اقدام احتمالی آنها در استفاده از سلاح و...، در یک عملیات سریع و غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند و در بازرسی از آنها یک رشته دستبند فلزی، یک قبضه سلاح کمری، یک دستگاه بی‌سیم دستی، یک عدد اسپری گاز اشک‌آور، دهها عدد دستبند پلاستیکی، تعداد زیادی مدارک شناسایی و کارت‌های عابر بانک متعلق به افراد مختلف (مالباختگان) پیدا شد. متهمان در همان تحقیقات نخست اعتراف کردند اسناد و مدارک کشف شده متعلق به مالباختگانی است که آنها در طول یک سال گذشته اقدام به سرقت از آنها کرده‌اند.
سرهنگ «عباسعلی محمدیان» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: «در پرونده‌های مختلف با موضوع سرقت‌های تحت پوشش مأمور بارها تأکید کرده‌ایم که صرف همراه داشتن تجهیزات نظامی از قبیل بی‌سیم، سلاح و... به منزله مأمور بودن افراد نیست و مأموران ملزم به نشان دادن کارت شناسایی عکس‌دار هستند.»
سرهنگ عباسعلی محمدیان گفت: «با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت مشابه در تهران و سایر شهرهای کشور، کشف مقادیر زیادی کارت و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از مالباختگان  و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهمان و مالباختگان و شکات، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر سه متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.» 2005




۲۴/۰۷/۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن