تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816591778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داماد قلابی خودروهای مدل بالا می‌دزدید


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
جعلی,سرقت,متهم فراری,خودروهای مدل بالا,دفتر خدمات کرایه‌ خودرو,مرد شیاد
داماد قلابی خودروهای مدل بالا می‌دزدید مرد جوانی که با فریب صاحبان مراکز خودروهای کرایه‌ای، خودروهای مدل بالا را سرقت می‌کرد، تحت‌تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.




به گزارش جام جم، هفته گذشته مرد شیک پوشی با مراجعه به صاحب یک دفتر کرایه خودروهای مدل بالا در غرب تهران عنوان کرد، قصد برگزاری جشن عروسی دارد و برای خوشحال کردن همسرش می خواهد گرانقیمت ترین خودرو را کرایه و آن را برای عروسی اش تزئین کند. در پی این درخواست از وی خواسته شد خودروی مورد نظرش را انتخاب کند که مرد جوان با معرفی خود به عنوان مدیر عامل یک شرکت بازرگانی معروف، یکی از خودروهای خارجی را انتخاب کرد و قرار شد روز بعد برای پرداخت کرایه به این دفتر بیاید. این فرد روز بعد با حضور دوباره در این دفتر 50 میلیون تومان همراه کارت ملی اش را امانت گذاشت و قرار شد روز بعد خودرو را پس داده و کارت ملی اش را پس بگیرد. یک روز بعد وقتی از تحویل خودرو خبری نشد، صاحب دفتر خدمات کرایه خودرو با شماره تلفن داماد جوان تماس گرفت، اما تلفن وی خاموش بود. در نتیجه به نشانی تالار عروسی رفت، اما متوجه شد چند روز است در تالاری که آدرسش را از مرد جوان گرفته بود، جشن عروسی برگزار نشده است. او پی برد جوان مشتری وی را فریب داده و خودروی 700 میلیون تومانی را سرقت کرده است. شاکی با حضور در شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران از داماد قلابی به اتهام سرقت خودرو شکایت کرد و متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفت. با شروع تحقیقات جستجو ها در این زمینه آغاز شد و افراد دیگری نیز که صاحبان خودروهای کرایه ای بودند با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی عنوان کردند در دام یک مرد جوان گرفتار شده و خودروهای مدل بالای آنها سرقت شده است. با تحقیق از شاکیان مشخص شد، مرد شیاد به بهانه این که فردی پولدار بوده و صاحب کارخانه یا شرکت های بازرگانی است آنها را فریب داده و خودروها را به بهانه استفاده در عروسی سرقت کرده است. با چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری معلوم شد وی همان فرد تحت تعقیب پلیس است و مدارک شناسایی که وی در اختیار مالباخته ها قرار داده سرقتی و جعلی هستند. جابری، بازپرس پرونده در این باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در این پرونده شاکیان بدون این که درباره صحت گفته های مشتری تحقیق کنند و وثیقه های سنگین تری از وی امانت بگیرند فقط به دریافت پول کرایه خودرو و کارت های ملی از متهم فراری اکتفا کرده اند. وی تصریح کرد: با دستور قضایی، تحقیق برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه دارد.


پنج شنبه 10 مهر 1393 8:30    بازدید:3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن