تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820890603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور اطفای حریق در خلخال برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مانور اطفای حریق در خلخال برگزار شد اردبیل - ایرنا - همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور اطفای حریق مواد سوختی و نفتی در خلخال برگزار شد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، در این مانور برخی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و شهرستان خلخال ، امدادگران جمعیت هلال احمر ، ماموران آتش نشانی شهرداری ، نیروی مقاومت بسیج و اعضای شورای مدیریت بحران خلخال در محل انبار شرکت نفت این شهر شرکت کردند.
عوامل شرکت کننده در این مانور سناریوی یک آتش سوزی فرضی هنگام بارگیری و تخلیه سوخت تانکرهای سوخت رسان شرکت نفت خلخال را با موفقیت اجرا کردند.
ماموران آتش نشانی شرکت نفت و شهرداری خلخال از آب و انواع مواد اطفای حریق مواد سوختی برای خاموش کردن آتش سوزی فرضی ایجاد شده استفاده کردند.
در مانور اطفای حریق مواد سوختی خلخال علاوه بر بکارگیری انواع راهکارهای جدید اطفای حریق و سنجش میزان آمادگی و ضریب خطای عوامل اجرا کننده مانور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر نیز با امداد و نجات مصدومان فرضی حادثه آتش سوزی و انتقال آنها به آمبولانس های مستقر در محل برگزاری مانور توان عملیاتی خود را مقابله با بحران های احتمالی آتش سوزی و سرعت امداد و نجات مصدومان را به نمایش گذاشتند.
عبدالرزاق بابایی رییس جمعیت هلال احمر خلخال در حاشیه این مانور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری سه مانور امداد و نجات جاده ای ، اطفای حریق و اسکان اضطراری از آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: مانور اسکان اضطراری بزرگ خلخال فردا (پنجشنبه) در منطقه عمومی روستای زرتشت آباد این شهرستان برگزار خواهد شد.
7119/594/530


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن