تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ خطر مواد مخدر در خلخال به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زنگ خطر مواد مخدر در خلخال به صدا درآمد اردبیل - ایرنا - دادستان دادسرای عمومی و انقلاب خلخال گفت: زنگ خطر شیوع مواد مخدر در این شهرستان به صدا درآمده و کار مبارزه با مواد مخدر در این منطقه باید تشدید شود.


علی نباتی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال افزود:
امروزه خرید ، فروش ، توزیع ، قاچاق و مصرف مواد مخدر در این شهرستان خلخال از سایر مناطق دیگر استان احساس می شود.
وی با بیان این که راهکارهای مبارزه با مواد مخدر فعلی عامل بازدارنده مناسبی برای جلوگیری از افزایش معتادان در جامعه نیست گفت: استفاده از راهکارهای کارساز همراه با تشدید برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در خلخال می تواند در مبارزه پیگیر و بی امان با این معضل اجتماعی خانمانسور مفید واقع شود.
دادستان خلخال اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر تنها مختص به نیروی انتظامی و محاکم قضایی نیست و در مقابله جدی با این پدیده شوم اجتماعی همه دستگاه های اجرایی از جمله بسیج ، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها ، روحانیون ، معتمدین دخیل باید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را یاری کنند.
نباتی با بیان این که عملکرد ماموران پلیس مبازه با مواد مخدر خلخال و میزان کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال این شهرستان مناسب بوده گفت: افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در یک منطقه بیانگر افزایش تقاضا برای مصرف مواد افیونی و نیز وجود تعداد زیادی از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این منطقه است.
به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: بر اساس آیین نامه های جدید شورای مبارزه با مواد مخدر کشور افراد معتاد بیمار محسوب شده و همه معتادان در هر سنی برای درمان اعتیاد خود باید به مراکز ترک اعتیاد مراجعه و گواهی درمان دریافت کنند.
وی افزود: در صورتی که هر یک از معتادان شهرستان به معرفی خود در مراکز ترک اعتیاد و درمان اقدام نکنند مجرم محسوب شده و با خارج شدن از لیست بیماران تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
وی گفت: دانشکده علوم پزشکی و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خلخال به عنوان دو مجری طرح درمان معتادان در این شهرستان وظیفه تامین هزینه های درمان معتادان و معرفی آنها به مراکز ترک اعتیاد را به عهده دارند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/594/530


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن