تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش ادبی سوختگان وصل در اواخر بهمن ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری همایش ادبی سوختگان وصل در اواخر بهمن ماه تهران- ایرنا- دوازدهمین همایش ادبی سوختگان وصل اواخر بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سعید حدادیان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری گفت: مهلت دریافت آثار برای شرکت در این همایش که با عنوان در مقام صبر در دو بخش شعر و داستان برگزار می شود تا اول بهمن ماه 1393 خواهد بود.
وی گفت: که در بخش شعر از 20 تا 30 نفر و در بخش داستان نیز از بین پنج تا 10 نفر از شرکت کنندگان تجلیل خواهد شد.
حدادیان جریان سازی فرهنگی و تولید محصولات فرهنگی را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف ما وابسته کردن شاعران امروز به شاعران گذشته سوختگان وصل است زیرا که آنها وامدار آنها هستند.
دبیر دوازدهمین همایش ادبی سوختگان وصل اظهار داشت: معاونت فرهنگی وزارت علوم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و شهرداری تهران از جمله حامیان مالی این همایش هستند.
وی با تقدیر و تشکر از پیام سال گذشته حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این همایش گفت: دفتر ریاست جمهوری و اطرافیان ایشان از تماس ما برای دریافت پیام ریاست جمهوری برای این همایش بسیار استقبال کردند و رییس جمهوری نیز با یک تلفن پیام بسیار خوبی را برای این همایش ارسال کردند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا برای همایش امسال نیز از رییس جمهوری برای پیام درخواست شده است یا نه گفت: هنوز برای این مساله زود است و باید داوران آثار ارسال شده را ببینند و بعد از بررسی ببینیم که آیا می توانیم از ایشان پیامی بگیریم یا نه.
این مداح اهل بیت دریافت پیام از ریاست جمهوری و سایر مقامات را نیازمند مقدماتی دانست و افزود: ما قطعا به دنبال دریافت پیام از مقامات برای این همایش هستیم.
سلسه های همایش های ادبی سوختگان وصل از سال 1380 و با عنوان های مختلف از جمله قاصدک های سوخته، فصل صبوری، شلمچه و آب و آینه هر ساله در دانشگاه تهران برگزار شد و همایش امسال نیز با عنوان در مقام صبر در دو بخش شعر و داستان برای نکوداشت مقام پدران شهدا برگزار خواهد شد.
فرآهنگ(3)**9129**م.ب** 1569


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن