تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799421071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین همایش ارگونومی ایران در همدان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اولین همایش ارگونومی ایران در همدان آغاز شد همدان-ایرنا- اولین همایش دوسالانه ارگونومی ایران روز چهارشنبه با حضور استادان برجسته ارگونومی، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان صنایع و دانشجویان ارگونومی در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز شد.


"ارگونومی"یاهمان مهندسی فاکتورهای انسانی،علمی ترکیبی است که سعی دارد ابزارها، دستگاه ها، محیط کار و مشاغل را با توجه به توانایی هایی جسمی – فکری و محدودیت ها و علائق انسانها، طراحی نماید.
به گزارش ایرنا، رییس انجمن همایش دو سالانه ارگونومی ایران در این همایش گفت:287مقاله برای حضور در این همایش پذیرش شده است.
سید"ابوالفضل ذاکریان" افزود: در حال حاضر 65 نفر در کمیته ارگونومی عضو هستند و مقالات ارسال شده به انجمن به صورت پوستر و سخنرانی در همایش ارگونومی ارایه و سه داور نیز برای ارزیابی آن ها دعوت شده است.
وی ادامه داد: مجله انجمن ارگونومی که یکی از نیازهای ضروری بوده، بعد از یک دوره رکود فعالیت خود را آغاز کرد و سایت انجمن نیز به طور جدی با پوشش زیاد راه اندازی شده است.
دبیر علمی همایش دوسالانه ارگونومی ایران نیز گفت:انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی همدان به منظور اشاعه و توسعه تخصصی- کاربردی دانش ارگونومی،ایجاد بستر مناسب برای تبادل تجربیات درسطح ملی، آشنا ساختن مدیران صنایع وسازمان ها و تصمیم گیرندگان با جنبه های کاربردی ارگونومی و نیز تثبیت جایگاه و نقش ارگونومی در روند توسعه کشور این همایش را برگزار می کند.
"مجید معتمدزاده" معرفی تحقیقات روز ایران وجهان درحوزه های مختلف ارگونومی، تبادل هر چه آگاهانه تر علوم ودستاوردهای جدید دراین رشته با متخصصان، گسترش، توسعه و پیشبرد دانش ارگونومی در کشور و آشناسازی مدیران با کاربردهای ارگونومی در بخش های مختلف صنعت و خدمات، تقویت و ارتقای روحیه پژوهش در میان دانشگاهیان و دانش پژوهان رشته ارگونومی، ارتقای سطح علمی دانشگاهیان از راه ارتباط با استادان و دانش پژوهان برجسته ارگونومی و تشویق محققان و تجلیل از پژوهشگران و استادان ممتاز این رشته در کشور را از جمله اهداف برگزاری این همایش ذکرکرد.
وی بیان کرد: محورهای عمومی همایش شامل ارگونومی فیزیکی، ارگونومی شناختی، ارگونومی سازمانی، ارگونومی مشارکتی، ارگونومی محیطی، ارگونومی نظامی، ارگونومی قانونی، ارگونومی فرهنگی، سیستم­ های انسان – ماشین و ارگونومی اجتماعی است.
معتمد زاده، ارگونومی در کشورهای توسعه یافته، درحال توسعه و ایران، ارگونومی،سلامت و توسعه پایدار، ارگونومی و چالش های شغلی نیروی کار ، ارگونومی و پیشگیری از آسیب های اسکلتی عضلانی، ارگونومی و پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی، ارگونومی و طراحی ، کاربردهای بیومکانیک، آنتروپومتری و فیزیولوژی کار، ارگونومی و تعالی سازمانی، ارگونومی و مدیریت ریسک، ارگونومی، بهره وری و استراتژی سازمان، ارگونومی در طراحی سازمان و مدیریت، ارگونومی و بهبود کیفیت، ارگونومی، آموزش و توسعه منابع انسانی را از محورهای تخصصی همایش برشمرد.
وی همچنین ارگونومی و HSE، ارگونومی و بهره برداری ایمن از فناوری صلح آمیز هسته ای، ارگونومی در ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی، ارگونومی و توانبخشی، ارگونومی و ایمنی فرایند، ارگونومی صنایع نظامی، ارگونومی و پدافند غیرعامل، ارگونومی و ایمنی حمل و نقل، ارگونومی و فناوری های نو، تأثیر رکود اقتصاد جهانی بر توسعه ارگونومی، ارگونومی، سالخوردگی و توانمندسازی، نقش ارگونومی در بنگاه های کاری کوچک و متوسط (SME)، اصول سیاست ملی در توسعه ارگونومی و کاربرد ارگونومی در بهینه سازی فضای فیزیکی مهدهای کودک را از دیگر محورهای تخصصی همایش عنوان کرد.
نخستین همایش ارگونومی ایران 23 و 24 مهر ماه در همدان در حال برگزاری است.
7530/576/1352


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن